THORSEN MOTORSPORT Skrevet August 14, 2010 Forfatter Skrevet August 14, 2010 Skal ikke se ut som en segen Sierra heller sant da.som sakt litt for mjuke fjærer få litt trøkk i motoren din så komme den te og sjå ut som ein sleten sierra din og når du drar på litt hehe.har du coilovers bak?
THORSEN MOTORSPORT Skrevet August 14, 2010 Forfatter Skrevet August 14, 2010 Tøff trekkvogn du har frode stussa litt når eg møtte deg i den når det sto SS på sida(syns iallefall at da va da som sto der) Og som allti rå M3 takk for det.ss dekoren ska av.ska laga te me ny dekor på den ganske snart
SSM Skrevet August 17, 2010 Skrevet August 17, 2010 Skal ikke se ut som en segen Sierra heller sant da.som sakt litt for mjuke fjærer få litt trøkk i motoren din så komme den te og sjå ut som ein sleten sierra din og når du drar på litt hehe.har du coilovers bak? Haha, e stiv nok min vett du Skal kje stå på hestane jaffal. Har bere sånne sure K-Sport bak eg, sku helst hatt ståande fjørbein for å bli kvitt litt camber.
THORSEN MOTORSPORT Skrevet August 17, 2010 Forfatter Skrevet August 17, 2010 eg ska kjøpa nytt xyz til bak og framme til vinteren tenke eg.der kan du justere den så lav du vil uten att det påvirker fjæra trykk.justerer heile fjærbeinet opp og ned.veldig genialt
Torek Skrevet Oktober 2, 2010 Skrevet Oktober 2, 2010 ja har justert den litt opp igjen no,skal vera lav bak Enig! DTM-preg ftw! Sinnsykt rå M3! Venter på filmen du snakka om!
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2010 ja har justert den litt opp igjen no,skal vera lav bak Enig! DTM-preg ftw! Sinnsykt rå M3! Venter på filmen du snakka om! takka for da ja eg e veldig glad i dtm preget.hadde vert kjekt og bygd ein mercedes 190 dtm ein gang og ja da va den filmen då lover den ska komma:)
M3 Yngve Skrevet Oktober 3, 2010 Skrevet Oktober 3, 2010 Trodde XYZ var samme som K-sport of D2 jeg, men ikke sikker.
Morgan GS Skrevet Oktober 3, 2010 Skrevet Oktober 3, 2010 Trodde XYZ var samme som K-sport of D2 jeg, men ikke sikker. d2 og K-sport er det samme ,,, XYZ er noe annet
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2010 Trodde XYZ var samme som K-sport of D2 jeg, men ikke sikker. d2 og K-sport er det samme ,,, XYZ er noe annet stemmer det kan få gode priser på xyz så eg tenkte eg sku prøva da ut neste sesong
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Oktober 9, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2010 setter ganske snart i gang med det som skal gjøres i vinter.skal ut med motor og sandblåse og lakke motor rom på nytt.og når først alt er rensket så tenkte eg og sveise inn rør fra bur og fram i støtdempertopper(mulig skrud)og heve støtdemper toppene litt.planen er og skjæra hjulbuene litt lenger opp i sjermene så eg kan ha den endo litt lavere
M3 Yngve Skrevet Oktober 9, 2010 Skrevet Oktober 9, 2010 Om du skal heve disse, burde du have hele innerskjermen også. Men pass nå på at alt blir gjigga opp. Kjipt med skjev heter der fremme liksom.
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Oktober 9, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2010 nei eg tenkte eg skulle kun heve toppene men det blir ikkje meir enn det som går med tanke på panseret:)ja eg trur eg har ein god plan på det håpe eg vertfall.hehe.tenkte og bruke rør vis du sjønner??splitte det og tilpasse.ka prosjekt har du no??skal vel ikkje selge alt du har??
M3 Yngve Skrevet Oktober 9, 2010 Skrevet Oktober 9, 2010 Nei nei, gidder bare ikke å stå på side linja en sesong til. Så den V10 M3 får jeg ikke tid til å gjøre ferdig, penger er også et problem. Hadde plutselig 3 prosjekter og 2 totalt ombygde biler her. Så nå skal det ryddes og selges alt, unntagen M3 E30en, som skal få CSL med mappa ecu. Så blir nok sugis på meg nå. Men så var det en som hadde et komp kitt å bytte noe med, så kjekt å ha på hylla det.
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Oktober 10, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2010 ja det skal nåke te og få tid og penger te og strekka te med så mangen prosjekt blir kjekk den e30 din då.er jo leke biler nr 1
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Oktober 25, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2010 lurer på og kjøpe carbon panser til m3en.nåken så har eit tips om plass og kjøpe ???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå