Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Skal ikke se ut som en segen Sierra heller ;)

sant da.som sakt litt for mjuke fjærer :) få litt trøkk i motoren din så komme den te og sjå ut som ein sleten sierra din og når du drar på litt :lol: hehe.har du coilovers bak?

Haha, e stiv nok min vett du :) Skal kje stå på hestane jaffal.

Har bere sånne sure K-Sport bak eg, sku helst hatt ståande fjørbein for å bli kvitt litt camber.

• 1 month later...
Skrevet
ja har justert den litt opp igjen no,skal vera lav bak :D

Enig! DTM-preg ftw! :D

Sinnsykt rå M3! Venter på filmen du snakka om! ;)

Skrevet
ja har justert den litt opp igjen no,skal vera lav bak :D

Enig! DTM-preg ftw! :D

Sinnsykt rå M3! Venter på filmen du snakka om! ;)

takka for da :) ja eg e veldig glad i dtm preget.hadde vert kjekt og bygd ein mercedes 190 dtm ein gang og :) ja da va den filmen då :):) lover den ska komma:)

Skrevet

setter ganske snart i gang med det som skal gjøres i vinter.skal ut med motor og sandblåse og lakke motor rom på nytt.og når først alt er rensket så tenkte eg og sveise inn rør fra bur og fram i støtdempertopper(mulig skrud)og heve støtdemper toppene litt.planen er og skjæra hjulbuene litt lenger opp i sjermene så eg kan ha den endo litt lavere :)

Skrevet

Om du skal heve disse, burde du have hele innerskjermen også. Men pass nå på at alt blir gjigga opp. Kjipt med skjev heter der fremme liksom. :D

Skrevet

nei eg tenkte eg skulle kun heve toppene men det blir ikkje meir enn det som går med tanke på panseret:)ja eg trur eg har ein god plan på det :) håpe eg vertfall.hehe.tenkte og bruke rør vis du sjønner??splitte det og tilpasse.ka prosjekt har du no??skal vel ikkje selge alt du har??

Skrevet

Nei nei, gidder bare ikke å stå på side linja en sesong til. Så den V10 M3 får jeg ikke tid til å gjøre ferdig, penger er også et problem. Hadde plutselig 3 prosjekter og 2 totalt ombygde biler her.

Så nå skal det ryddes og selges alt, unntagen M3 E30en, som skal få CSL med mappa ecu. Så blir nok sugis på meg nå.

Men så var det en som hadde et komp kitt å bytte noe med, så kjekt å ha på hylla det. :D

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...