Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

BBS Motorsport felger / magnesium svært lette 8)

18" x 9" / 70mm nav dia.

Har 8. stk 2 felg sett

Har hubb til 4x100 boltsirkel ligende, 4 nav, ink mutter ! ( er i alu & spline er i hard stål) dette er noe jeg har fått laget i Sverige.

Felgene kommer fra en Italiensk GT serie,som ble kjørt i 2000-2003, felgene har vært på en Lamborghini og er skjelden å få tak i. Disse fikk man ikke kjøpt over vanlig disk !!!

4 stk. felger selges for 10 000kr

8 stk. felger selges for 16 000kr

Hubbene 2000kr

Pris pr. felg ny 7800kr pr. felg + mva.

Ble kjøpt av en Svenske av meg for 35000kr for 3 felg sett.

dem e ny lakkert hvit, men en par av dem har nå rar struktur i lakken!

dnxekxha289n9j7hhena.jpg

nq9xumszrl5d210rzhqw.jpg

gw3gitcdr1rgbdqhkahr.jpg

nuk0kr1on2nc50w63co2.jpg

Skrevet

Disse vurderte jeg og kjøpe en tur. hadde en på lån og di er svil lette og passer meget bra på m3.

Skrevet
ja berre da blir plass :) skøyt litt fra hofto når eg bestilte 9,5 fremme og bak :) men plass skal det bli :o

Hehe :) kjem til å bli konge da. Spørsmålet er vel bare kor mykje arbeid da blir!!

Skrevet

Syke felger ass! :D Forresten ! Kommer noen av dere her som har E30 på E30 Treffet 2011 ? :D Hadde vært sykt tøfft og sett bilene deres :D Og sett åssen de er på bane! :D

Skrevet
ja eg har tenkt meg på som mangen treff som mulig.vertfall alle gatebil treffene.syns desse bmw treffene er litt for nazi spør du meg.liker og kunne herje litt og :) håper det blir litt bedre til neste år da der.då kommer eg :)

Nice :D

Skrevet
ja eg har tenkt meg på som mangen treff som mulig.vertfall alle gatebil treffene.syns desse bmw treffene er litt for nazi spør du meg.liker og kunne herje litt og :) håper det blir litt bedre til neste år da der.då kommer eg :)

+1 !! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...