THORSEN MOTORSPORT Skrevet Desember 4, 2010 Forfatter Skrevet Desember 4, 2010 fine greier. tyskstuk med slicks er nice=) ja blir ikkje heilt optimalt,men jævlig tøft syns eg skal prøve på bilen i måro tenkte eg.før eg skrur den fra hverandre.kan jo ver eg må lage litt plass
Stian Skrevet Desember 4, 2010 Skrevet Desember 4, 2010 Det her blir knall Raymond. Ser fram til å vere "kartlesaren" din nokon rundar til neste år..
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Desember 4, 2010 Forfatter Skrevet Desember 4, 2010 raimond??? frode tenke eg du meinte??ja kartlesar ska du få ver nåken runda.hehe
Stian Skrevet Desember 4, 2010 Skrevet Desember 4, 2010 Frode ja.. Hehe. Vart noko kluss når eg lagra tlf nr ditt for å sjekke at rett person fekk cash for hjula..
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Skrevet Desember 5, 2010 då har eg prøve montert hjula
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Skrevet Desember 5, 2010 syns det blei bra eg ser ut som det skal gå bra med plass og.med litt modifisering
Spiritus Sancti Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 Sykt fett! Er det orginale BBS hjul de du har slicksa på?
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Skrevet Desember 5, 2010 takkar for da nei det er kopi dessverre,men bli dyrt nåk me dekk likavel nå rett før jul
G-RACING Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 Steik, det der såg virkelig rått ut! Er dette 19"? Elles veldig nøgd med delene eg kjøpte av deg
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Skrevet Desember 5, 2010 det er 9,5#19 ja.du blei fornøyd ja det er bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå