Frode G Skrevet Januar 15, 2011 Skrevet Januar 15, 2011 Hei THORSEN MOTORSPORT. Nå vil jeg bare veilede deg litt. Jeg ser du driver og sandblåser hele bilen, bra det. Men det er en ting du må huske på er at det ikke må gå får lang tid før du får smurt / sprøyte på noe på de blåste flatene. På jobben min så skal det ikke gå mer en 3 timer etter sandblåsing før man sprøyter og det er under optimale forhold, med hensynd til temeratur og luft fuktighet. (Dette er krav klasseselskapene har satt, så jeg regner med at de veit hva de hoder på med. Og dette er til propellanlegg til offshore) Så hvis du står i en vandlig garasje og sandblåser så må du få på noe så fort som mulig etter sandblåsing, hvis ikke så ville det bare være helt bort kastet arbeid og det vil ruste igjen. Det hadde vært får jævig og ødelegge en så fin bil. Dette var ikke får og kritisere deg men får og prøve og hjelpe. Foresten, jævlig rå bil. Mvh Frode G
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Skrevet Januar 16, 2011 Hei THORSEN MOTORSPORT.Nå vil jeg bare veilede deg litt. Jeg ser du driver og sandblåser hele bilen, bra det. Men det er en ting du må huske på er at det ikke må gå får lang tid før du får smurt / sprøyte på noe på de blåste flatene. På jobben min så skal det ikke gå mer en 3 timer etter sandblåsing før man sprøyter og det er under optimale forhold, med hensynd til temeratur og luft fuktighet. (Dette er krav klasseselskapene har satt, så jeg regner med at de veit hva de hoder på med. Og dette er til propellanlegg til offshore) Så hvis du står i en vandlig garasje og sandblåser så må du få på noe så fort som mulig etter sandblåsing, hvis ikke så ville det bare være helt bort kastet arbeid og det vil ruste igjen. Det hadde vært får jævig og ødelegge en så fin bil. Dette var ikke får og kritisere deg men får og prøve og hjelpe. Foresten, jævlig rå bil. Mvh Frode G hei ja.takker for det,men det er den blitt,men sto eit døgn i heilt tørt lokale i nesten 30graderfør gruning.på grunn av og få vekk all sand trur ikkje det skal gjer så mykje??
M3 Yngve Skrevet Januar 16, 2011 Skrevet Januar 16, 2011 Er vel også kjekt å bruke syre grunning før ev noe annet oppå.?
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Skrevet Januar 16, 2011 Er vel også kjekt å bruke syre grunning før ev noe annet oppå.? eg har blitt annbefalt ein anna grunning eg har sprøyta på??meina du eg burde hatt syre grunnig på fyst??
powerfulglenn Skrevet Januar 16, 2011 Skrevet Januar 16, 2011 Er vel også kjekt å bruke syre grunning før ev noe annet oppå.? eg har blitt annbefalt ein anna grunning eg har sprøyta på??meina du eg burde hatt syre grunnig på fyst?? Tror han tenker på det først ja Da får vell man alt av smuss og sånt bort?
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Skrevet Januar 16, 2011 eg blei råda til begge deler .men blei til eg brukte denne.håper det blir bra med den eg har brukt
MariusG Skrevet Januar 16, 2011 Skrevet Januar 16, 2011 Blir nok bra Frode Blir du ferdig t sommaren ?
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Skrevet Januar 16, 2011 da e planen berre og gi gjernet no får og bli klar
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Skrevet Januar 16, 2011 nåken bilder etter det er grunnet.nå er det berre og sette i gang med vinkelsliper og sveise aparat og masse mot!!!hehe.det tårn staget er foresten til salgs.er eit wiechers sport stag
powerfulglenn Skrevet Januar 16, 2011 Skrevet Januar 16, 2011 da e planen berre og gi gjernet no får og bli klar Husk utrolig mye bilder
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Skrevet Januar 16, 2011 glemte og snu dei før eg la dei ut no
M3 Yngve Skrevet Januar 16, 2011 Skrevet Januar 16, 2011 Burde du ikke sveise inn cab forsterkninger når du er i gang. ?
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Skrevet Januar 16, 2011 Burde du ikke sveise inn cab forsterkninger når du er i gang. ? dei har eg liggende så dei skal på :)blir og sveist stivere fra buret og frem i tårna.så blir jo tårna heva med ca 6 7cm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå