Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
Skrevet

u0vibazh500kopxv14g5.jpg

zf34punrq0wr0ynn0lzn.jpg

h586c685m3um3632eyh2.jpg

vytb87rj56wkijgsa0te.jpg

2s9vylu4susib2t10k7m.jpg

1ctnd9oph1zcmngki9us.jpg

bpus28bpunyn816qy5bv.jpg

wqvutyz702jpvwytdmt6.jpg

då har eg fått gjort litt til.kjedlige bilder som kommer nå,men det må gjøres detta og :D lager litt plass til hjul i bak kant og batteri kassen på høyre side er ikkje plass til.så den og er skåret ut.nermer seg klart til og begynne i fremkant i hjulbuen nå.har og jekka det eine støttdemper tårnet på plass.var 1,5cm ute av laget :o

Skrevet
Typisk e30 att tårna siger innover. måtte jekke ut min og litt husker jeg.

ja det er typisk.har vist om det ei stund.godt og få retta opp sånt,men etter eg er ferdig med forsterkninger her og der så blir det bra.har gjort ein del i dag så skal komme med mer bilder i måro :)

Skrevet

hehe ja sku da,men trur kje da blir da :) har ein plan om og legge 3m carbon folie på taket.trur det kan bli tøft.carbon panser,tak og bakluke.det er vertfall planen.bilen blir sendt til åge flugre på bur bygging og no.blir tårn til tårn med kryss bak og i dørene :)

Skrevet
hær ær det mye carbon/glassfiber deler til e30/e30 m3, til og med tak :)http://www.acm-ab.se/produkter/partlist ... m3-&page=2

stå på videre :)

se der ja.takker for tipset.har tenkt litt inni sveisemasko i dag :lol: blir eit sånt tak no.ikkje nåke og lura på.og då må eg jo følla på med carbon panser og bakluke.har muligens ei strøken bakluke til salgs då.detta som skulle bli ein sparsomlig vinter.hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...