SSM Skrevet Februar 4, 2011 Skrevet Februar 4, 2011 Forklar "senter av hullene" Hvem huller ?? Toppen av støtdemper tårnene
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Skrevet Februar 4, 2011 vis du måler på kanten av hullene på toppene.så var min 90cm.og den skal vere 92.vertfall utfra dei andre e30ene som eg har målt på.sjønner???meiner eg vertfall.skal måle igjen i kveld så eg ikkje kommer med feil innfo
M3 Yngve Skrevet Februar 4, 2011 Skrevet Februar 4, 2011 Skjønner ikke hvem kant? Er jo 3 hull til fjærbeinet og et stort hull til topplageret. Måtte da vært lettest å målt nederst i det store hullet, eller ??
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Skrevet Februar 4, 2011 Skjønner ikke hvem kant? Er jo 3 hull til fjærbeinet og et stort hull til topplageret. Måtte da vært lettest å målt nederst i det store hullet, eller ?? ja det er i det store hulet i midten for lageret.eg målte ikkje i senter men heilt inne.har du målt på din??
M3 Yngve Skrevet Februar 4, 2011 Skrevet Februar 4, 2011 Ja, da er det der jeg syns man burde måle. Har ikke målt, men den er sikkert bra oss meg.
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Skrevet Februar 4, 2011 er nåk det på min er det nåk ein kombinasjon av litt rust og slicks tenke eg.har fått hard påkjenning dei siste 2 årene
Nupen1 Skrevet Februar 9, 2011 Skrevet Februar 9, 2011 Lenge sia sist oppdatering no Ka skjer viare??
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Juli 29, 2011 Forfatter Skrevet Juli 29, 2011 ja her har det vert labert.har gjort litt men ikkje nåk.blir sendt på burbygging no strax og etter det blir det bon gass foresten.er den noen som vet ka spleins det er på ein 525tds e39 5trinns kasse??er ikkje eg som skal ha den
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Juli 29, 2011 Forfatter Skrevet Juli 29, 2011 Samme splines som på getrag 260 feks. ok.takker
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Juli 30, 2011 Forfatter Skrevet Juli 30, 2011 Samme splines som på getrag 260 feks. du har vel hatt ei sånn kasse i gamle bilen din du??skal tåle ein del dei her??
|Ole| Skrevet Juli 30, 2011 Skrevet Juli 30, 2011 Korfor får ikkje du berre tak i ei E36 m3 kasse? Den passer rett på m20 motor, må berre modifisere litt så man får den i alle gir... Også trenger du mellom aksling fra m3 eller man kan få nokon til å lage ei evt lage ei sjølv...
Jørgen-A Skrevet Juli 30, 2011 Skrevet Juli 30, 2011 Passer rett på m20 den diesel kassa og. Det står fremdeles slik kasse i min gamle m3. Holder fint enda med 610 på hjula. Så di er relativt sterke ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå