THORSEN MOTORSPORT Skrevet Juli 30, 2011 Forfatter Skrevet Juli 30, 2011 Takker for innfo kassen skal brukes i ein cosworth.så der må nytt hus uansett
Jørgen-A Skrevet Juli 30, 2011 Skrevet Juli 30, 2011 på en cossy må den bli bra ja. vil nesten påstå det ikke finnes vanlige girkasser og gire med.
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Juli 30, 2011 Forfatter Skrevet Juli 30, 2011 på en cossy må den bli bra ja. vil nesten påstå det ikke finnes vanlige girkasser og gire med. da eg trur eg og:)er jo altid eit problem på ford med desse kassene.så og gi ein ford ekte bmw kvalitet er på sin plass koffor kjøpe 3mec kasser til ørten tusen når du kan bruke orginale bmw deler som er mykje bedre.min meining vertfall
Jørgen-A Skrevet Juli 30, 2011 Skrevet Juli 30, 2011 Ja det er sant. Prøvde tremec i e30n og jeg. Og det var no mannskit
THORSEN MOTORSPORT Skrevet August 22, 2011 Forfatter Skrevet August 22, 2011 lurer litt på og selge motoren i bilen om nåken skulle vere inntresert i ein holdbar motor??.står vel lenger bak i tråden ka som er gjort.her er det ikkje spart på noe.den er berre gått 3 gatebil helger etter full overhalig.selger eventuelt komplett motorpakke med alt som skal til for og kun montere og starte opp.den er bremsa utrulige 491 hk og 605nm på hjula på 1,2bar ladetrykk.og det med ein garett 3076 som er ein liten turbo som gjør den veldig kjørbar.har og bremsa den på 1,8bar trykk.da gav den 569 hk og 760nm på hjula,men den er aldrig brukt på det.prisen på dette vil vere rundt 120tusen.kan og få med girkassen.
Kristian Skrevet August 23, 2011 Skrevet August 23, 2011 Hmm... må jo bare spørre da, hva skal du ha i nå da??
THORSEN MOTORSPORT Skrevet August 23, 2011 Forfatter Skrevet August 23, 2011 Går og lurer litt på ein s65 eller s62 med lett suge trim,men veit ikkje endo:)
THORSEN MOTORSPORT Skrevet August 24, 2011 Forfatter Skrevet August 24, 2011 om det blir salg på motoren min så er alt med.alt fra bensinpumper,eksos,kjølere,rørgater,sprutet,girkasse.ja alt som må til for og sette det rett over i annen bil og starte og kjøre
THORSEN MOTORSPORT Skrevet August 29, 2011 Forfatter Skrevet August 29, 2011 det begynner som smått og nerme seg lakering av m3en.og står heilt tom for ideer om farge både ut vendig og innvendig.kom gjerne med forslag???eg ombestemmer meg kvar dag er åpen for ka som helst egentlig
Nupen1 Skrevet August 29, 2011 Skrevet August 29, 2011 det begynner som smått og nerme seg lakering av m3en.og står heilt tom for ideer om farge både ut vendig og innvendig.kom gjerne med forslag???eg ombestemmer meg kvar dag er åpen for ka som helst egentlig Hehe, å eg som trudde du hadde full kontroll på fargevalg
THORSEN MOTORSPORT Skrevet August 29, 2011 Forfatter Skrevet August 29, 2011 heilt utav kontroll torstein hehe
THORSEN MOTORSPORT Skrevet August 30, 2011 Forfatter Skrevet August 30, 2011 det blir det,men tenker kansje og lage litt eget preg på den,men veit ikkje men skal nåk bli bra tenke eg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå