THORSEN MOTORSPORT Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Skrevet Februar 8, 2012 legger ut noen bilder av det som sjer om dagen.og litt delere som er komme på plass.venter på eit lass med carbon og glassfiber deler fra sverge.kommer neste veke.der kommer det carbon tak,carbon panser,carbon bakluke,og alle dørsider brannveg og hattehylle icarbon og glassfiber dører.og alle ruter i lexan og ein del andre ting som er på vei skal oppdatere fremover venter og på nye coilovers blir sprøyta under på fredag og innvendig neste helg og utvendig helgen etter det
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Skrevet Februar 8, 2012 er derfra ja meg nupen1 og bror min som bestilt.veldig bra service du får sjå på om da blir bra på min så får du kjøpa deg tak du og
SSM Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 Haha, er det noe jeg IKKE kommer til å gjøre så er det å kappe taket av bilen! Men tenkte på den brannmuren og hatthylla, ligger ikke noe om det på siden dems. Hva pris var det på det?
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Skrevet Februar 8, 2012 hehe ser den jo prisene ligger innpå siden der??husker ikkje i farten ka den kom på.skal sjekke for deg
SSM Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 Finner ikke brannmur og hatthylle på siden...hmmm!
Kristian Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 Denne blir jo seriøst grom! Hvorfor bygger du om tunnelen?
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Skrevet Februar 8, 2012 larsen du må gå på prislisten.då finner du det takker for det nupen kristian det er for att eg hat flytta meg så langt bak i bilen.så då må spaken etter har foresten laga til fester til pedal box og hyd.handbrekk etter bildene er tatt
Kristian Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 Racing:) blir morro å se denne gå fort rundt banen!
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Skrevet Februar 8, 2012 håper på og få litt fart på den blir 270/65-18 fremme og 300/65-18 bak på slicksa,men det er jo mykje som ska stemme for att det skal gå fort
JulianS Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 Åssen bremser har du? Hvor fort har det gått før da ?
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Skrevet Februar 8, 2012 har aldrig klokka nåke tider eg har xyz 335 foran 286 bak.funker sinnsykt bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå