THORSEN MOTORSPORT Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Skrevet Februar 9, 2012 takker for det sund i dag er det kitting av karoseri som står for tur
bmw-E30 Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Blir spennende å se dette prosjektet fullført Stå på videre!
JulianS Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Skjønner bare ikke hvorfor du skal ha så fordømt store felger kjører du aldri når det regner?
Jørgen-A Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Dette blir fett men hvordan i huleste får du plass til den dekk dimmen på en e30??
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Skrevet Februar 9, 2012 grunnen til att eg skal ha den dimmen er for att det er nermest umulig og finne slicks i 17.vertfall til ein bra pris.plass er det.er ikkje heilt sikkert eg får plass til 300 bak,men i så tilfelle blir det 270/650-18 fremme og bak.det er prøvd og blir plass til og slippe dei oppi litt bak.fremme og går det fint.og lav skal den bli sjøl om det er store hjul.derfor innersjermer fremme er blitt større.og større hjulbue
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Skrevet Februar 9, 2012 Skjønner bare ikke hvorfor du skal ha så fordømt store felger kjører du aldri når det regner?det blir nåk lite kjøring på regn,men eg har regnslicks i 19 som skal brukes vis det regner på løp.ellers liker eg lite og kjøre på bane på regn.nesten ikkje vits men det er mi meining
JulianS Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Skjønner må jo få dårlig feste med 19" på tørt også? Syns det er konge å kjøre når det regner, er da en ser hvem som kjører fort
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Skrevet Februar 9, 2012 19"hjulene blir berre show og sladde hjul.når de skal kjøres fort(forsøke)så kjører eg på 18"helslicks ja er tøft og sjå når det kjøres fort på vått enig i det
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Februar 12, 2012 Forfatter Skrevet Februar 12, 2012 motorsport ledningsnett er handla inn ny overføring som bygger mindre ned mot mellomaksel her er handbrekken på plass
SSM Skrevet Februar 12, 2012 Skrevet Februar 12, 2012 KULT! Hvor kjøper man slikt? Det er sånn universal greier det eller? Kunne tenkt meg å fiksa opp ledningsnettet på min og fjernet så mye som mulig av det som ikke er i bruk.
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Februar 12, 2012 Forfatter Skrevet Februar 12, 2012 Det er universalt ja.geniale greier.husker ikkje heilt nett sida nupen fant det på.var på ebay han fant det.nupen har god nese for deler på ebay:)hehe.det er merka og veldig oversiktlig.billig er der og.trur det kom på ca1500
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå