Anders92 Skrevet Februar 27, 2012 Skrevet Februar 27, 2012 Kommer til å bli rått med den fargekomboen Ikke lenge til puslespillet begynner å komme litt sammen nå vel? Planer om å ha den klar til i sommer?
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Skrevet Februar 27, 2012 ja no skal det gå fort fremover taket blei montert i kveld.så skal legge ut bilder i måro
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Skrevet Februar 29, 2012 då er taket montert og godt i gang med grunnarbeid på resten før lakk utvendig med god hjelp fra bror min ørjan
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Skrevet Februar 29, 2012 bildene kom mildt sagt ikkje i rett rekkefølge her,men ser likavel kossen ting er blitt.scoope er ikkje montert på bildene så derfor ikkje riktig passform på bildene
Nupen1 Skrevet Februar 29, 2012 Skrevet Februar 29, 2012 Blir kanon Frode!! Ser du har skåre litt ekstra i skjermen??
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Skrevet Februar 29, 2012 E blitt så glad i vinkelsliperen hehe
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Skrevet Mars 1, 2012 Konge grom denne blir nå takker yngve
SSM Skrevet Mars 8, 2012 Skrevet Mars 8, 2012 ja da trur eg går er veldig bra passform på alle delene bilder skal eg ordne til deg i måro Men du, den plata som er til å ha der seteryggen er, hadde den passa der som man sitter i baksetet også? Få noen bilder av det da
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Skrevet Mars 9, 2012 skal ordne bilder larsen det er kjøpt på acm ja.5500 svenske har fått lakka hjula mine som eg skal ha slicks på og litt understellsdeler.vi har venta på ein styrings box til brenneren til lakkboxen,men nå er den kommet og boxen er oppe og går.så bilen blir gjort klar og maskert på mandag og sprøyta på tirsdag gler meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå