Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...
Skrevet
hadde bilen på vektene i dag :):) 921kg.det som mangler i hovedsak da er eksos og bensin på tanken.er veldig sikker på att den blir under 1050 raceredy.det er eg veldig fornøyd med :)

Det va lett!

Hvor mange % bak da?

Skrevet

ja det var veldig lett :) vektfordelingen med full tank og med meg inni så kommer den nok til og vere noen få % tyngre bak enn fremme trur eg.kan legge ut bilde av fordelingen seinere :) fått litt blod på tann no så det blir bygd ny eksos med tynn tynn vegga rustfritt med ei lettere bak potte.

Skrevet

ja nermer seg men no er det snart vinter så eg får god tid no :) takker tune.ja er det eg skal ha.kw competition 2way.har ein kompis som har ein mb 190 med det på.blei veldig imponert kossen den virker.så trur eg går for eit sånt.blir med fjær og demper kvar for seg bak på grunn av att eg på "død og liv"skal ha så store slicks :) hehe

Skrevet
Har du insett at K-sport er noe skit? :applause:

seier ikkje att det er noe drit.seier jo seg sjøl att eit sett som koster nesten 3 ganger så mykje mest sansynlig er litt bedre :) har fortsatt tro på k sport og xyz eg.får veldig mykje for pengene,men dette kan vi vel diskutere herfra og til himmelen og tilbake og fortsatt ikkje vera enige :) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...