THORSEN MOTORSPORT Skrevet November 1, 2012 Forfatter Skrevet November 1, 2012 Høyrest veldig bra ut !! Ang dekor så har eg vert meget klar med mi meining iallfall, rått blir det heilt sikkert uansett stemmer det hehe.får sjå ka utfallet blir
THORSEN MOTORSPORT Skrevet November 3, 2012 Forfatter Skrevet November 3, 2012 nåken som har handla her ifra??dette såg jo bra ut.har og eit til 1200 dollar her.http://www.harrisonmotorsports.com/akg- ... nd-z3.html
///Mr.X Skrevet November 3, 2012 Skrevet November 3, 2012 Kontakt Petter på PeeBee Motorsport isteden! Han har det du trenger, utrolig god service (http://www.peebeemotorsport.com)
MariusG Skrevet November 3, 2012 Skrevet November 3, 2012 Grisefeit den bilen din Frode ! Blir jo bare bedre og bedre
THORSEN MOTORSPORT Skrevet November 3, 2012 Forfatter Skrevet November 3, 2012 Grisefeit den bilen din Frode !Blir jo bare bedre og bedre Takker marius.stikke innom neste gang du e heima:)
hylle Skrevet Desember 16, 2012 Skrevet Desember 16, 2012 Lest ordentlig gjennom prosjektet ditt her, fy satan så gromt! Må komme deg te E30Meet så eg får sett bilen!!
|Ole| Skrevet Desember 21, 2012 Skrevet Desember 21, 2012 Ja?! No begynne eg og bli utolmodig her, eg NEKTA å tru att det ikkje har skjedd noko her!
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Desember 21, 2012 Forfatter Skrevet Desember 21, 2012 har ikkje sjedd veldig mykje i det siste,men litt.lagt opp litt bremse system.har lite bilder av det som er gjort i det siste.ja dtm sjermene er komme.den typen dei brukte fra 90 til 92 breiere og større hjulbue.dei er eg grise fornøyd med kombinasjonen med dtm fangeren og blir bra trur eg.og ikkje minst 10#18 oz racing replika hjulene.
Kristian Skrevet Desember 21, 2012 Skrevet Desember 21, 2012 Rått! Hvor får man kjøpt disse skjermene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå