Espen^^ Skrevet Desember 27, 2008 Skrevet Desember 27, 2008 okay.de der er ei sånn eg har på bilen ja det e gamle bilen din.verden e kje stor den flappsen som du har på m3 en. om du ska ha ny høg type så kan eg kjøpa den du har no om du skal selge den. og om den passe på min då selvfølgelig bare sei ifrå kor brei e e30 flapps egentlig?
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Desember 27, 2008 Forfatter Skrevet Desember 27, 2008 okay.de der er ei sånn eg har på bilen ja det e gamle bilen din.verden e kje stor den flappsen som du har på m3 en. om du ska ha ny høg type så kan eg kjøpa den du har no om du skal selge den. og om den passe på min då selvfølgelig bare sei ifrå kor brei e e30 flapps egentlig? trur nåk ikkje det er mulig og sette den på e34:)desverre:)
leif harald Skrevet Desember 27, 2008 Skrevet Desember 27, 2008 okay.de der er ei sånn eg har på bilen ja det e gamle bilen din.verden e kje stor den flappsen som du har på m3 en. om du ska ha ny høg type så kan eg kjøpa den du har no om du skal selge den. og om den passe på min då selvfølgelig bare sei ifrå kor brei e e30 flapps egentlig? trur nåk ikkje det er mulig og sette den på e34:)desverre:) Men på e30en min passe flapsen bra, sei ifra om du ska selga då
HelgeS Skrevet Desember 28, 2008 Skrevet Desember 28, 2008 ser veldig bra ut detta prosjektet, stå på vidare=) godt å få satt på plass desse plastikkrakettane i kommunen=)
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Desember 28, 2008 Forfatter Skrevet Desember 28, 2008 okay.de der er ei sånn eg har på bilen ja det e gamle bilen din.verden e kje stor den flappsen som du har på m3 en. om du ska ha ny høg type så kan eg kjøpa den du har no om du skal selge den. og om den passe på min då selvfølgelig bare sei ifrå kor brei e e30 flapps egentlig? trur nåk ikkje det er mulig og sette den på e34:)desverre:) Men på e30en min passe flapsen bra, sei ifra om du ska selga då da ska eg gjer
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Desember 28, 2008 Forfatter Skrevet Desember 28, 2008 ser veldig bra ut detta prosjektet, stå på vidare=) godt å få satt på plass desse plastikkrakettane i kommunen=) takka for da
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Skrevet Januar 6, 2009 nokk av riskokere ja sant da.nåk av den typen no er motoren snart klar hos ebb ska bli kjekt og begynna og montera den.ikkje minst mapping
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Skrevet Januar 13, 2009 gått over toppen,porta,bytta alle ventilene,borra blokka,nye stempler,alt nytt i registeret,nye lager.bygd ny motor rett og slett:)skal ned me ein pakke me deler til han i helga vist da e komme.rekne me den e klar til henting iløp av eit par veker
Espen^^ Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 da blir gudd kor mykje e den borra te? sendte deg ein pm men fekk ikkje svar. så eg har bestilt meg. ska du ha?
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Skrevet Februar 21, 2009 den e båra til 94.bør ikkje bårast stort meir enn da.e da nåken så veit ka nr da ska ver på dei getrag 535 kassene som ska tåla ein del juling:)har fått tak i ein som heite 262,men e usikker på om da e rett???
Gjest Skrevet Februar 21, 2009 Skrevet Februar 21, 2009 262 tåler mye juling. Kjørte med en sånn i sommer!
mAZE Skrevet Februar 21, 2009 Skrevet Februar 21, 2009 Nice denne her ja. Får ikke mindre lyst på en E30 M3 igjen når en ser slike bilder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå