THORSEN MOTORSPORT Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Skrevet Januar 13, 2013 håper det tenker vekt vekt vekt
PM.Hagadøkken Skrevet Januar 13, 2013 Skrevet Januar 13, 2013 Konge tror ikke vekta blir noe å bekymre seg over Norges letteste M3?
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Januar 14, 2013 Forfatter Skrevet Januar 14, 2013 veit ikkje,men håper på og havne under 1030 med 60 liter bensin
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Skrevet Mai 8, 2013 det begynner omsider og ta litt form
M3 Yngve Skrevet Mai 8, 2013 Skrevet Mai 8, 2013 Har du skudd sikker bakvagn med 210 diffen på enda ? Hva veier den nå da ? Blir den så lett, skal jeg ha mine biler på slanke kur hos deg
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Skrevet Mai 8, 2013 den veier no 921kg.da står det igjen eksos og lednings nett.som ikkje blir mange kg.men når den blei veid så var det orginale bærearmer foran stål frem sjermer og tyngre frontfanger.så snakker kansje 8 10 kg vekk der og har 210 diffen enda ja.med sviktstål aksler.ja kom med dei yngve hehe.har tenkt på vekt heilt fra starten.om eg har laga ein alu braket på 10cm så har eg båra hull i den.eksosen skal lages no i desse dager.den laga eg i tynnvegga rustfritt (blyzer rør)eller kossen det skrives.hehe.og to slanke potter.eg kommer på midt treffet til gatebil.nå skal vi gjøre ein innsats for og få klar raimond n sin bil til våler.takker for skryt
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Skrevet Mai 8, 2013 Må få med deg E30Meet gutt!!! gatebil e bare kø ! ska prøva da eg kan
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Skrevet Mai 8, 2013 bilder av bærearmane som er kommet på og carbon spaceren til frontfangeren eg har laga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå