E36Cab1 Skrevet Februar 22, 2009 Skrevet Februar 22, 2009 Ser bra ut denne ! Hvilken motorstyring skal du bruke? Ikkje lengre unna enn at vi kan duellere en gang hehe
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Skrevet Februar 22, 2009 262 tåler mye juling. Kjørte med en sånn i sommer!hørres bra ut:)då e da berre og montere den:)
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Skrevet Februar 22, 2009 takka for det:)kommer fleire bilder ganske snart
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Skrevet Februar 22, 2009 eg bruker autronic smc.syns da fungerer veldig bra:)
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Skrevet Mars 31, 2009 legger ut noen nye bilder etter motoren er satt i bilen igjen.så no blir det bygging av ny donepipe og eksos i fyste omgang.og rørgater:)
THORSEN MOTORSPORT Skrevet April 1, 2009 Forfatter Skrevet April 1, 2009 takka for da:)ska bli kjekt og bli ferdig.spent på kossen effekten i motoren blir
Øystein E30 M3 Skrevet April 3, 2009 Skrevet April 3, 2009 Snakka me Kristoffer igår, hørte han hadde vært nerom å kikka litt Trur eg må slå følge me han neste gong Detta e mat for meg Ka ti rekna du me å få bilen klar? Lika GODT at da komme litt gromme BMW`a i kvinnherad Lykke til vidare
THORSEN MOTORSPORT Skrevet April 5, 2009 Forfatter Skrevet April 5, 2009 ja han e oppom rett så da e han:)ja du må ta turen ein dag.vi e der stort sett kvar kveld vi:)
Øystein E30 M3 Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 ja han e oppom rett så da e han:)ja du må ta turen ein dag.vi e der stort sett kvar kveld vi:) Den e grei! Med mindre eg blir rundtlurt så får eg heim den gammle M3en eg hadde på onsdag Så då kan eg komma å få litt inspirasjon Snakkes
THORSEN MOTORSPORT Skrevet April 5, 2009 Forfatter Skrevet April 5, 2009 okay:)då må du jo ta den me når du komme innom:)kor ska du henta den??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå