Gjest Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Jævli rå bil.! Du skal vel på gatebil treffa i sommer? Hvert gøy å sett nærmere på bilen da!
Øystein E30 M3 Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 okay:)då må du jo ta den me når du komme innom:)kor ska du henta den?? Ja, da kan me ordna Bilen blir sendt med hurtigruta fra nord-trøndelag til Bergen idag Komme heim me an på onsdag
bmwlukas Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Så du får heim gamle bilen igjen ja, me får ta et M3 treff i lokale på Husnes ein kveld då
THORSEN MOTORSPORT Skrevet April 6, 2009 Forfatter Skrevet April 6, 2009 Jævli rå bil.! Du skal vel på gatebil treffa i sommer? Hvert gøy å sett nærmere på bilen da!ja tenkte eg sku få me meg mest mulig treff til sommeren ska vel på gatebil du og??
THORSEN MOTORSPORT Skrevet April 6, 2009 Forfatter Skrevet April 6, 2009 okay:)då må du jo ta den me når du komme innom:)kor ska du henta den?? Ja, da kan me ordna Bilen blir sendt med hurtigruta fra nord-trøndelag til Bergen idag Komme heim me an på onsdag okay:)må ta turen øve ein av dagane då
THORSEN MOTORSPORT Skrevet April 6, 2009 Forfatter Skrevet April 6, 2009 ja eit lite bmw treff må vi ordna herja litt i cslen og då hehe
Øystein E30 M3 Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Så du får heim gamle bilen igjen ja, me får ta et M3 treff i lokale på Husnes ein kveld då Ka i all verden!! Kin så kjøre CSL?? Ikkje sei da e deg Åsmund? Men JA.. ett lite M3-treff på husnes e eg lett me på
bmwlukas Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Ja, eg har gått bananas å handla meg CSL! Me får testa litt lyd i Halsnøytunnellen når eg komme heim;-)
Øystein E30 M3 Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Ja, eg har gått bananas å handla meg CSL!Me får testa litt lyd i Halsnøytunnellen når eg komme heim;-) Nei satan!!! Ka ti ska me møtast?
bmwlukas Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Er på jobb til neste torsdag.. skal heim ganske snart etter det! Så då kan me ha oss ein runde:-)
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Skrevet Mai 22, 2009 der va m3en ferdig mappa og klar for treff:)
Øystein E30 M3 Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Grattis Glede meg t å sjå han i aksjon Men ein film i mellomtida hadde ikkje skada
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Skrevet Mai 22, 2009 film ska eg prøva og få lagt ut:)blir kansje rudskogen neste helg:)vis eg får tidska du??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå