Ellingsen B. Skrevet Desember 29, 2008 Skrevet Desember 29, 2008 Snakket med en bjørn fra AutoBB her inne for en stund siden, og han virket veldig ivrig på å gi meg et godt tilbud på Bilstein Sprint til meg, OM jeg sendte han mail!Det gjorde jeg oxo, og siden har jeg ikke hørt et kvekk fra han! Og dette er over 2 mnd siden... Virket ikke som han drev noe seriøs butikk akkurat. Har prøvd å ta kontakt igjen flere ganger, både her inne, og gjennom mail direkte til han på AutoBB.no, men til ingen nytte.... Heisann, PM/Innboksen her på bimmers blir så fort full så er ikke alle meldinger som kommer igjennom dessverre. Har du prøvd å sende meg en mail? bjorn@autobb.no ? Hvis du gjør det skal jeg finne pris på det du ønsker jeg!
icemanM5 Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Skrevet Januar 2, 2009 Noen som vet om, eller har, 2 evt 4 stk AC-Schnitzer kopi i 9,5x18...?? Legger ved bilde så alle vet hvilke felger det er snakk om... Så kanskje jeg slipper at noen foreslår RH kopi igjen....!?
icemanM5 Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Skrevet Januar 10, 2009 Det har vært litt stille i det siste, men har bestilt noen deler som jeg har fått. Da jeg skulle hente 540'n på henger, så var framdemperene frosset i filler, så de stod jo selvfølgelig til bunns. Det gjorde jo ikke akkurat saken lettere når vi skulle ha den på bilhengeren da, så det gikk som det måtte, og klarte selvfølgelig å knuse reimhjulet til servopumpa.. :S Men har som sagt kjøpt nytt, og er klar til å montere dette.. Men den største overraskelsen kom da jeg skulle sjekke Boschnr. på styreenheten i bilen (for å sjekke om det var med eller uten startsperre)... Det fantes ikke eneste hjerne i hele bilen!! :( Alt var plukket ut! Så at det var problemer med å få startet den var jo ikke lenger så rart.. Så han jeg kjøpte bilen av har blitt grundig lurt, for han ble lovet at bilen ble solgt komplett... men er egentlig en bil komplett og startklar når man tar ut hjernen av bilen og selger den uten....???
icemanM5 Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Skrevet Januar 10, 2009 Og DU Bjørn på autobb.... Nå har det snart gått enda en mnd uten at jeg har fått noe pristilbud fra deg........ Er det da uhøflig av meg å spørre hva som egentlig skjer..........??
icemanM5 Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Skrevet Februar 2, 2009 Huff, har vært stille en stund nå, men nå er det på tide med litt oppdateringer! Har fått ut motoren av 530'n nå, og fått ut motor av 540'n.. Bilder kommer i denne rekkefølgen.. --->
icemanM5 Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Skrevet Februar 2, 2009 Så nå står motoren på gulvet, og klar til å gjøre sitt innpass i et nytt karosseri!
icemanM5 Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Skrevet Februar 2, 2009 I skrivende stund så ser jeg for meg at jeg skal ha motoren inne i bilen og klar i løpet av noen få dager nå.... Men, bilen ble ikke lenge i mitt eie, jeg rekker faktisk ikke starte den engang før den blir bytta bort i annen bil... Jeg har fått et tilbud jeg dessverre ikke hadde samvittighet til å takke nei til... Det er en bil jeg har drømt om lenge, og det har nå blitt en realitet.. Avslører dette i denne tråden når det nærmer seg slutten på ombygginga, og byttet av bilene er gjort.....
icemanM5 Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Skrevet Februar 3, 2009 Oppdatering fra dagens innsats i verkstedet.. Her er den mest innbringende løsningen på fjerning av svenskimport, når man har tatt det man ville ha...
icemanM5 Skrevet November 18, 2009 Forfatter Skrevet November 18, 2009 Da er det vel på tide med ny oppdatering. Det har gått lang tid siden sist jeg var her, og planene har endret seg drastisk siden sist... V8 motoren ble faktisk solgt, og bilen ble ikke en 540 likevel. Bilen er nå i full gang med å bli ombygget til en 90.mod M5 3,6... 530'n står nå helt tom, og karosseriet er i ferd med å bli behandlet for den lille rusta jeg klarte å finne. Skal selvfølgelig være flinkere til å oppdatere her med bilder, så skal ta noen når jeg kommer hjem fra jobb! Har også handlet inn en del "goparts" til denne, og skal selvfølgelig legge ut bilder av det oxo! Har endelig funnet fargen jeg skal ha på bilen, og lakken blir tatt ut så fort jeg kommer hjem fra jobb også.. Oppdateringer kommer..., for de som er interessert... MVH Ronny
///FredriK.S Skrevet November 18, 2009 Skrevet November 18, 2009 Ser jo bra ut dette iceman Alltidt tøft med E34 og V8
icemanM5 Skrevet November 18, 2009 Forfatter Skrevet November 18, 2009 Ser jo bra ut dette iceman Alltidt tøft med E34 og V8 Eehh.. Leste du siste innlegget mitt......? MVH
icemanM5 Skrevet November 24, 2009 Forfatter Skrevet November 24, 2009 Huff, ingenting er så kjedelig som å vente på go-parts... Venter på helt nye sota DE, sota blinklys foran og på sidene, og en ny M5 slavesylinder... De dela kan liksom aldri komme fort nok... Legger ut bilde av delene så fort de er i hus....
S.Hafsmo Skrevet November 25, 2009 Skrevet November 25, 2009 Blir nok bra dette. Edit: nei din sjitlæst, har du kappet dørkarmen i 2? håper virkelig ikke at de innstegslistene var i god stand. du aner ikke hvor lenge jeg har lett etter nye slike.
icemanM5 Skrevet November 25, 2009 Forfatter Skrevet November 25, 2009 Takk for det, Hafsmo! Koselig med feedback! Nei de var ikke det, men du kan jo bare spørre om jeg har eller kan få tak i da vettu... Skal ringe en kompis og høre jeg, så skal jeg se om jeg kan få skaffet deg de vettu...
S.Hafsmo Skrevet November 25, 2009 Skrevet November 25, 2009 hehe, jeg overdreiv kanskje litt, men har sett etter slike en stund. mine ser ikke akkurat 100% ut. og har ikke lyst på disse M5 listene som alle har. gleder meg forøvrig til noen flere bilder av prosjektet ditt! hvor var det rust på 530'n? var den rustete i kanla/jekkfeste?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå