icemanM5 Skrevet Januar 30, 2010 Forfatter Skrevet Januar 30, 2010 Da har jeg funnet ut hvordan jeg vil ha bilen min ihvertfall... Men vil selv ha ACS type 2 vanlig.
icemanM5 Skrevet Januar 30, 2010 Forfatter Skrevet Januar 30, 2010 Denne ligner vel mest da kanskje, i og med at felgene stemmer...
S.Hafsmo Skrevet Januar 31, 2010 Skrevet Januar 31, 2010 nydelig bil den nederste der og ja. absolutt ikke for stort med 19" på de felgene der. penere senk på den nederste der. men om du en gang skulle komme over den leppa som står på den øverste må du si fra, for den skal jeg ha!
icemanM5 Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Skrevet Januar 31, 2010 nydelig bil den nederste der og ja. absolutt ikke for stort med 19" på de felgene der.penere senk på den nederste der. men om du en gang skulle komme over den leppa som står på den øverste må du si fra, for den skal jeg ha! Hei du Hafsmo, nå må du vise litt kø-kultur her, for får jeg tak i den leppa skal jeg LOVE deg at jeg skal ha den selv ja.... hehehehe.. Men får jeg tak i flere skal du være den første som får beskjed... Men bare lurer på hvor i all verden sånt kan være å få tak i..... Men ja, jeg har en kompis som jobber på ei dekksjappe her i Trondheim, og han er satt på saken til å skaffe meg ACS type 2 i 8,5 og 9,5 eller 10x19... Så jeg venter i spenning på svar nå....
Trond e30 cab Skrevet Januar 31, 2010 Skrevet Januar 31, 2010 Men ja, jeg har en kompis som jobber på ei dekksjappe her i Trondheim, og han er satt på saken til å skaffe meg ACS type 2 i 8,5 og 9,5 eller 10x19... Så jeg venter i spenning på svar nå.... Men da trenger du ikke mine da hehe! Beholder de selv jeg..... Har ikke lyst å selge når jeg ser den bilen over her Neida... håper på en telefon idag, så må jeg hente felgene, med min flaks så har det snødd tungt over Stavanger inatt. Nå blir det måking for å komme frem til felgene
S.Hafsmo Skrevet Januar 31, 2010 Skrevet Januar 31, 2010 Hei du Hafsmo, nå må du vise litt kø-kultur her, for får jeg tak i den leppa skal jeg LOVE deg at jeg skal ha den selv ja.... hehehehe.. Men får jeg tak i flere skal du være den første som får beskjed... Men bare lurer på hvor i all verden sånt kan være å få tak i..... hehe, nå tenkte jo jeg mere i den forstand at du kanskje fant noen som lagde kopier eller liknende. mener å ha lest på den linken jeg gav deg at en kamerat av han som skriver den "bloggen" holdte på med å lage slike kopier, så om man fant ut hvem det var, kunne man jo kanskje bestillt et par. Edit: Jeg fant, jeg fant! I didn’t know the origins of it so i assumed it was a generic one. A friend of mine told me it was in fact from AC Schnitzer and he’s recently made replicas of them. The picture above shows the prototype fitted. If you ever had mixed feelings of the existing S5 bumper not making enough an impact, this lip spoiler should provide that needed ground effect. prototypen:
icemanM5 Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Skrevet Januar 31, 2010 Hei du Hafsmo, nå må du vise litt kø-kultur her, for får jeg tak i den leppa skal jeg LOVE deg at jeg skal ha den selv ja.... hehehehe.. Men får jeg tak i flere skal du være den første som får beskjed... Men bare lurer på hvor i all verden sånt kan være å få tak i..... hehe, nå tenkte jo jeg mere i den forstand at du kanskje fant noen som lagde kopier eller liknende. mener å ha lest på den linken jeg gav deg at en kamerat av han som skriver den "bloggen" holdte på med å lage slike kopier, så om man fant ut hvem det var, kunne man jo kanskje bestillt et par. Edit: Jeg fant, jeg fant! I didn’t know the origins of it so i assumed it was a generic one. A friend of mine told me it was in fact from AC Schnitzer and he’s recently made replicas of them. The picture above shows the prototype fitted. If you ever had mixed feelings of the existing S5 bumper not making enough an impact, this lip spoiler should provide that needed ground effect. prototypen: Men synes ikke den ligna helt på denne jeg.... Synes denne ser ut til å bygge mer ut i bunnen av selve fangeren, FØR leppa kommer under, om du skjønner...? Og i tillegg ser den lavere og mer spiss ut.. Den du sendte bilde av så ut som den vanlige standard ACS frontfangeren til E34, men med ei leppe under bare, og den svarte så ser det ut som det er en helt annen fanger egentlig..... Si ifra om jeg er på villspor, Hafsmo...
icemanM5 Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Skrevet Januar 31, 2010 Men ja, jeg har en kompis som jobber på ei dekksjappe her i Trondheim, og han er satt på saken til å skaffe meg ACS type 2 i 8,5 og 9,5 eller 10x19... Så jeg venter i spenning på svar nå.... Men da trenger du ikke mine da hehe! Beholder de selv jeg..... Har ikke lyst å selge når jeg ser den bilen over her Neida... håper på en telefon idag, så må jeg hente felgene, med min flaks så har det snødd tungt over Stavanger inatt. Nå blir det måking for å komme frem til felgene Hehehehe..!! Husk, jeg må jo ha vinterfelger vettu, Trond! MÅ jo kjøre samme stilen både sommer og vinter... Ja jeg håper du får en tlf i dag nå, så skal det meste være på vaselin...
S.Hafsmo Skrevet Januar 31, 2010 Skrevet Januar 31, 2010 vel, han kaller det for en prototype da. sikkert ikke et "ferdig produkt", men jeg ser hva du mener. på den svarte ser det ut som om leppa bretter seg mere rundt den originale fangeren. med og uten leppe:
icemanM5 Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Skrevet Januar 31, 2010 vel, han kaller det for en prototype da. sikkert ikke et "ferdig produkt", men jeg ser hva du mener.på den svarte ser det ut som om leppa bretter seg mere rundt den originale fangeren. med og uten leppe: http://www.euroasians.net/wp-content/up ... 8/0047.jpg Hmmm... lurer på hvem som kan hjelpe oss med dette jeg, og evt kan skaffe den framfangeren som står på den svarte..... Fikk så sykt lyst til å ha min sånn jeg nå.....
S.Hafsmo Skrevet Januar 31, 2010 Skrevet Januar 31, 2010 du får ta deg en tur i garasjen med noen kilo byggeskum og lage en. Edit: evt. kan du jo kjøpe denne, for så å flytte leppa over på din bil.
S.Hafsmo Skrevet Februar 2, 2010 Skrevet Februar 2, 2010 Sendte mail til AC Schnitzer i går, og de sier at den leppa ikke er et produkt fra dem. litt merkelig, spesielt siden den bilen jeg linket til har samme leppe.
icemanM5 Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Skrevet Februar 2, 2010 Sendte mail til AC Schnitzer i går, og de sier at den leppa ikke er et produkt fra dem. litt merkelig, spesielt siden den bilen jeg linket til har samme leppe. Øøøh... Jaha...?? Hmmm... lurer på hva de mente som satt på den da, om dette ikke kom fra dem... :S Men jeg mener å ha hørt at du får to forskjellige typer ACS fronter til E34: 1 - til vanlig E34 2 - til E34 M5... Huff.... da veit jeg ikke jeg ass.... :S Veit bare at jeg vil ha den vingen på luka bak, og den fronten...
S.Hafsmo Skrevet Februar 2, 2010 Skrevet Februar 2, 2010 vet det er 2 fronter ihvertfall, men hvem som fikk hva vet jeg ikke. den på det siste bildet har ihvertfall ikke samme fanger som den øverst på siden. om du ser litt nøye etter er det noen små luftinntak på den siste her. Det er det ikke på den andre, men bortsett fra det ser leppa helt lik ut. ser han som selger den S5'en der at han skriver at leppa er Tyskland-Eksklusiv, så kanskje det var noe spesialgreier enkelte modeller hadde i Tyskland som de jeg fikk mail fra ikke vet om?
icemanM5 Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Skrevet Februar 2, 2010 Hmmm... Problemet vi egentlig har til nå, er at vi ikke har fått tak i noen som har ordentlig greie på dette tror jeg... Noen som vet dette for sikkert... For oss i mellom så blir jo dette bare spekulasjoner egentlig... Men jeg føler at jeg MÅ få klarhet i dette, for dette avhenger av prosjektet mitt... Jeg vil gjøre det jeg kan for å få tak i denne fronten, og bakvinga, men saken er nok at vi må finne ut hvilken utgave/type denne ACS fronten er, og ta ting derfra tror jeg... Så er det bare å om at dette er til å finne ut av....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå