Arild G. Skrevet Februar 2, 2010 Skrevet Februar 2, 2010 vet det er 2 fronter ihvertfall, men hvem som fikk hva vet jeg ikke. den på det siste bildet har ihvertfall ikke samme fanger som den øverst på siden. om du ser litt nøye etter er det noen små luftinntak på den siste her. Det er det ikke på den andre, men bortsett fra det ser leppa helt lik ut. da jeg kjøpte ny ac-schnitzer leppe til første e34'n jeg hadde, så fulgte det med noen små rammer/luftinntak. var menigen at man skulle sage hull i leppa selv og montere disse rammene, men jeg valgte å ikke gjøre det.
S.Hafsmo Skrevet Februar 3, 2010 Skrevet Februar 3, 2010 ahh.. da så. hvor var det du kjøpte fangeren din fra Arild? Er dette den andre type ACS fanger? den ser ihvertfall "spissere" ut enn den som er nevnt tidligere i tråden. dog er vel denne en del av et Silhouette S5 body-kit med skjermbreddere, og blir sikkert ikke vakker uten breddingen. (da fangeren blir bredere enn framskjermene) et par bilder til: må bare beklage at jeg spammer tråden din med ACS bilder.
icemanM5 Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Skrevet Februar 3, 2010 Hehe.. Du må ikke beklage det, blir bare mer og mer glad jo flere bilder jeg ser av ACS jeg... Men hadde jeg fått tak i den fangeren som sitter på bilen med hjulbuelister, så skulle jeg modda de hjørnene uansett, sånn at den så ut som en vanlig fanger der. For jeg ser på bildene at det er akkurat DEN fangeren som er den riktige nemlig, og den jeg søker etter! Men det er det å få tak i den da... Jeg bare MÅ MÅ MÅ få tak den!!! Merkelig om INGEN skulle ha noe greie på dette, eller at overhodet ingen skulle ha, elelr vite om en tilsalgs da.....??
Arild G. Skrevet Februar 3, 2010 Skrevet Februar 3, 2010 ahh.. da så. hvor var det du kjøpte fangeren din fra Arild? Jeg bestillte den via GS bildeler. Det var rett før de sluttet å produsere den.
S.Hafsmo Skrevet Februar 3, 2010 Skrevet Februar 3, 2010 ahh.. da så. da blir det vel værre å få tak i en. men nevnte ikke du at det var et amerikansk firma som lagde ganske greie replica fangere? Iceman: et alternativ som er litt lettere å få tak i (men dog ikke riktig like fin) er Racing Dynamics sin fanger/leppe her ved en som har ACS fanger: denne koster 300usd på andre siden. så 3 gode lapper før du har den her i landet.
icemanM5 Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Skrevet Februar 4, 2010 Hmmm... Den så ikke så værst ut da, men som du sa, det er ikke akkurat noen ACS... Er så ensporet på den svarte ACS fronten jeg nå.... Leter som faen hver dag jeg nå, både på engelsk, tysk og amerikansk ebay.... ingen lykke til nå men.... kan jo ikke gi opp...
S.Hafsmo Skrevet Februar 5, 2010 Skrevet Februar 5, 2010 du får selge bilen din, så importerer du den originale AC Schnitzer S5'en som ligger til salgs på Mobile.de. bare 90 000,- for bilen pluss sikkert 180 000,- i engangsavgift. forresten, fikk du spurt han kompisen din ang. sveisingen?
icemanM5 Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Skrevet Februar 5, 2010 Hehe.. Ja jøss.. Med tanke på at jeg Har M5 selv, så tror jeg nok det er lite aktuelt.... Men ja, har snakket med han ja, og han hørtes ut til å kunne ta det på seg om du kom litt utpå våren/sommeren han! Litt usikker på pris ennå, for han har ikke fått vært hos meg og sett bilde av karosseri-delen som du vil ha byttet, men jeg forklare han at det i hovedsak dreier seg om Litt under halve kanalen på begge sider da, så jeg skal spørre han igjen etterpå om han har en ca pris til deg imens!
S.Hafsmo Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 Flotte greier! det hadde vært helt fantastisk å bli kvitt den rusten. Det er vanskelig å koste tusenvis av kroner på en bil med kanalrust. tror egentlig det skal være en grei jobb. fikk pris av en som hadde gjort det før oppe i Bodø, og han skulle ha 2000,- for begge sidene. men han flyttet jo selvfølgelig pokkerivold oppe troms et sted før jeg fikk ut fingeren.
icemanM5 Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Skrevet Februar 6, 2010 Som sagt så aner jeg ikke hva han tenker seg i pris jeg da, men jeg bare vet at han er en syk mann når det kommer til sveising!
S.Hafsmo Skrevet Mai 27, 2010 Skrevet Mai 27, 2010 Hvordan går det med denne i disse dager? fått tak i ACS front?
icemanM5 Skrevet Mai 28, 2010 Forfatter Skrevet Mai 28, 2010 Hei Hafsmo! Her har det ikke skjedd så mye i det siste egentlig... Vært litt opptatt med noe vedlikehold på konebilen (540'n), så har liksom ikke fått gjort så mye med min.. Men den skal hvert øyeblikk leveres til sveising av det lille som er på den nå da, så begynner jeg med den etter det... Enn du? Gjort noe med din siden sist du da...?
S.Hafsmo Skrevet Mai 29, 2010 Skrevet Mai 29, 2010 hehe. "Konebilen" nei bmw'en står stort sett på stedet hvil. har holdt på døgnet rundt i det siste for å få båten klar til sesongen, så det har ikke blitt noe biljobb. tenker jeg må bestille kanaler når hyra kommer, og se om jeg får lakkert M5 plasten som ligger i boden. og ikke minst reparere rattlåsen, slik at jeg ikke risikerer å fortsette svingen etter den egentlig har rettet seg ut.
icemanM5 Skrevet Mai 30, 2010 Forfatter Skrevet Mai 30, 2010 Hmmm.. Har du problemer med rattlåsen din...? Forresten, vet du hvor det går an å få tak i den Racing Dynamics stylinga som du postet bilde av over her....?
S.Hafsmo Skrevet Mai 30, 2010 Skrevet Mai 30, 2010 Jepp, akslingen fra tenningslås til el-bryter knakk, så nå kjører jeg uten tenningslås og bruker et skrujern rett i el-bryteren. har nye deler, men har bare ikke hatt tid til å reparere det. Vet ikke hvor det blir rimeligst, men du kan jo handle direkte fra Racing dynamics hjemmeside, kommer sikkert på rundt 100 usd i frakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå