icemanM5 Skrevet August 24, 2010 Forfatter Skrevet August 24, 2010 Litt oppdatering igjen da.. huff så lang tid det går mellom hver gang... Men siden sist har jeg gjort følgende: - Fjernet alt av understell, gamle bremserør, slanger, drivstoffrør og slanger - Fjernet soltak-sveiv, og montert ferdig el-motor og medfølende ledningsnett til el-soltak - Tatt ned bensintanken Bilen er nå klar for rustsveising
Morten_W Skrevet August 24, 2010 Skrevet August 24, 2010 Tar du på deg jobb som å bygge om en 525ia til manuell? Har ikke plassen til å fikse det sjøl
S.Hafsmo Skrevet August 24, 2010 Skrevet August 24, 2010 Du får dokumentere godt når du begynner med rustsveisinga.
icemanM5 Skrevet August 28, 2010 Forfatter Skrevet August 28, 2010 Tar du på deg jobb som å bygge om en 525ia til manuell? Har ikke plassen til å fikse det sjøl Kan vel sikkert la seg gjøre det.
icemanM5 Skrevet August 28, 2010 Forfatter Skrevet August 28, 2010 Du får dokumentere godt når du begynner med rustsveisinga. Jau, skal få til det! Blir vel noen før og etter bilder..
icemanM5 Skrevet Oktober 17, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2010 Da er det en liten oppdatering igjen.. Da ble rustsveisinga, og resten utsatt på ubestemt tid, da bygget jeg har verksted i tok fyr.... Leide verksted i en låve, og 2.-etasjen her er mer som borte.. Første etasjen er vannskadet som f... Heldigvis var mitt lokale i sokkelen i andre enden av bygget enn der det brant, så jeg fikk bare litt vann gjennom taket mitt, men av alle ting så landet dette selvfølgelig rett på verdier som: M5-interiøret med el-stoler og bakseter, verktøyskapet som er nytt, helt nye skrumaskinene, kortsluttet et Maxima gelê-batteri og lader. (Dette stod på lading da vannet kom ned, SELVFØLGELIG..) Så nå har motivasjonen sunket litt kan man si....
S.Hafsmo Skrevet Oktober 17, 2010 Skrevet Oktober 17, 2010 Fader så kjipt da. Hvordan er det med innboforsikring osv. da?
icemanM5 Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2010 Fader så kjipt da. Hvordan er det med innboforsikring osv. da? Innboforsikring, hva er det....? Neida, alt går gjennom advokater nå, så har jo et håp om å få dekket en del av skadene.. Har skrevet en liste over ting som har blitt gjennomtrekt i vann, med tanke på at dette ikke er bare rent vann akkurat... Det lukter som f..., for vannet har jo trekt gjennom isolasjon, gammelt treverk, gammel råte, og 2 hele etasjer.... Så det var rimelig surt vann kan man si....
icemanM5 Skrevet April 22, 2011 Forfatter Skrevet April 22, 2011 Hei Hafsmo. Har da dessverre ingen verkstedplass for tiden.... Leter som faen, for det klør virkelig i fingrene etter å komme igang igjen... Mvh
S.Hafsmo Skrevet April 23, 2011 Skrevet April 23, 2011 Ahh.. Ja det er jo en kjip situasjon. Ser ut til at jeg og blir uten verkstedplass til sommeren.. Håper jeg finner noe når jeg flytter til Trondheim til høsten. Er det mye som gjenstår på bilen?
icemanM5 Skrevet April 23, 2011 Forfatter Skrevet April 23, 2011 Skal du flytte til Trondheim...?? Hvor mye som står igjen....? Hmmm... hva om jeg sier at karosseriet er så tomt som det nesten går an å få det da....? hehehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå