Gå til innhold

E34 V8 prosjekt! Litt M5 + litt 540 = ///M540i

Anbefalte innlegg

Skrevet
najs! :D hvor fikk du tak i dem?

Hehe.. Av alle ting så kommer de fra en hyggelig mann i england.. :D

Han hadde kjøpt de selv fra tyskland i august 09, men var så uheldig at han kondemnerte fronten på bilen sin.. Da hadde han rukket å ha lyktene på bilen sin i 2 HELE dager... :P Så han hugde bilen, plukket av lyktene, og la de ut på ebay.. :P Og det er vel der jeg kommer inn i bildet! ;)

Som du så, så kom de til og med i original eske!! :D

Så nå er den svarte Hella pakken komplett! ;)

• Svar 226
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

I dag kom det endelig en stor pakke til meg fra Koed. ;)

Ventet siden midten av desember på den, så det var på tide den kom nå.. :P

Skal ta bilder av "godsakene" og legge ut, men imens legger jeg ut en liten teaser på hva jeg oxo fikk i posten i dag...

Nemlig, en jævli kul kortholder... :D:D:D

Snakker vi racing eller....? :twisted:

jvv1bs2jxleuppta238q.jpg

Skrevet
hehe. du kan jo tape den fast på framfangeren for en mer aggressiv look. ;)

Da må jeg nok tape på mange tror jeg, for en kortholder er ikke akkurat store saken.... hehehe.. Men jeg liker tanken... ;):P

Skrevet

råe baklykter! digg når man kommer over sånne nye :D

har samma selv, bortsett fra at jeg tok dem fra et vrak i danmark på en hugger. bare flaks jeg så dem akkurat når jeg skulle dra :)

Skrevet
råe baklykter! digg når man kommer over sånne nye :D

har samma selv, bortsett fra at jeg tok dem fra et vrak i danmark på en hugger. bare flaks jeg så dem akkurat når jeg skulle dra :)

Ja jeg skal love deg jeg har leita hardt for å komme over akkurat de lyktene.. hehe :D

Så egentlig for meg at jeg kom til å ende opp med noen slitte og gamle sånne, OM jeg klarte å finne noen i det heletatt... Men må bare si at det var som å skyte gullfuglen at jeg faktisk kom over noen som var nye i eske! ;)

Men vil si du oxo hadde flax som kommer over dine da, NeonMuffler!

Hvordan var tilstanden på dine når du "fant" dem da...? :)

Skrevet

hørest ut som eit tøft og spenende prosjekt, gleder meg til og se bilen ferdig lakert :) er ikke helt sikker på om du har skreve de eller ikke men spør likvell hvilken styling skal du ha ?

Skrevet
hørest ut som eit tøft og spenende prosjekt, gleder meg til og se bilen ferdig lakert :) er ikke helt sikker på om du har skreve de eller ikke men spør likvell hvilken styling skal du ha ?

Hei du!

Akkurat det du har spurt om er vel egentlig ikke omtalt noe i det heletatt her tror jeg.. hehe..

Men siden jeg bygger om til M5, og skal godkjenne den som det, så blir det nok ikke noe annet enn original M5 utseende på den tror jeg, ihvertfall ikke inntil videre... :)

MVH

Skrevet
får bare mer og mer lyst på m5 maskinist når jeg ser dette :)

Hehe... Det er jo bra det da! ;)

Men dette har jeg plan om at skal bli en mer som nybil-stand på den når den blir ferdig! Nesten alt blir byttet ut i nye deler, alt fra understell og bremser, til lakk og listverk.. :) Bare til nå så har jeg jo kjøpt nye lykter rundt hele bilen til en verdi av over 7000,- , så det sier vel litt... ;)

I tillegg blir det proff tonede ruter rundt hele, unntatt frontruta..

Og for at jeg skal være sikker på at dette blir så bra som jeg vil ha det, så skal det kjøpes nye ruter rundt baut til bilen før jeg leverer den inn til toning. :)

Skrevet
steike. du må jo være laget av kontanter. :D

Hehe! :D Neida Hafsmo, det handler kun om prioritering vettu... ;)

Jeg vil bare at denne bilen skal bli veldig bra, og at folk her inne kan se at det legges ned både masse verdifull tid, og ikkke minst mange penger i denne bilen, så kanskje jeg ikke trenger å "slite" med å få solgt den den dagen det blir aktuelt.. ;)

For da kan jo folk se alt ifra begynnelse til slutt hva som er gjort med den, og da vet de oxo hva som er gjort.. :) En slags dokumentasjon kan man vel kalle det.. :D

Skrevet

hehe, sikkert en bra plan. ;)

kommer vel helt sikkert til å koste på bortimot 100 laken til på min bil før den blir "ferdig", men etter at jeg kjøpte båt og vinterbil ble det plutselig så mye annet som trenger penger, så bmw'n tar noe lengre tid enn planlagt..

hvordan var det med rust osv. på bilen din? hadde du tatt det allerede kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...