Ole@Automote Skrevet Desember 23, 2008 Share Skrevet Desember 23, 2008 Pen orginal 318ia cab med 160 000km på telleren selges. Rødt og svart color consept interiør bilen er rød og pen. Kan selvfølgelig styles opp til kundes ønske av http://www.automote.no Skal prøve å få tatt bilder før jeg reiser ut på arbeid. Eu ok med remus eksos og 8 alu felger el cab og defa warm up. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Desember 23, 2008 Share Skrevet Desember 23, 2008 Color consept? Det er vell mer et vag-uttrykk? Coupe/cab/sedan/touring/compact? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2008 Du kan fortelle meg hva det heter på BMW språket du da Setene er røde i midten og svarte på siden med svart dæsjbord og dørtrekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Desember 23, 2008 Share Skrevet Desember 23, 2008 Individual kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2008 Kansje det ja jeg aner virkelig ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 23, 2008 Share Skrevet Desember 23, 2008 Du kan fortelle meg hva det heter på BMW språket du da Setene er røde i midten og svarte på siden med svart dæsjbord og dørtrekk. Slik som mine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2008 Jepp sånn ser de ut bare til e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kamro Skrevet Desember 25, 2008 Share Skrevet Desember 25, 2008 Noe mer om bilen? interessert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2008 Ring eller sms Sivert på tlf 91819724 så kan han skaffe bilder og opplysninger, jeg reiser ut på tur nå og blir borte en stund. Husk å spesifisere modell da vi har mange bmw på lager Mvh Ole A Einan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 Bi-color heter de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kamro Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 Har prøvd å ringe han flere ganger idag, tidlig nyttårsaften på han eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2009 Nyttårs aften er en dårlig dag å ringe ja I dag også kan jeg tenke meg men i morgen er han på jobb Jeg er I asia så får ikke hjulpet deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Har tenkt litt på å kjøpe en e36 cab og få dere til å ordne den opp litt så dette var meget intressant. Men lurer på en ting, er dere int. i å ta andre bmw'er i innbytte (+ penger) ? 91 Bmw e34 525i, manuel, calypsorød, ikke noe rust, noe små fiks. Mere info skaffes om dette er intressant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2009 Vi tar biler i innbytte hvis prisen på innbytte bilen er rett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg