-Erik- Skrevet Desember 23, 2008 Skrevet Desember 23, 2008 Hei! Pga begge demperene forran synger på siste verset og bilen kun har "vinterhøyden" vurderer jeg sterkt å kjøpe coilovers. Har ikke helt peil på dette så veit ikke helt hva jeg vil ha, annet en justerbart forran og bak. Bilen skal jo brukes som bruks bil, men ikke fam. bil om dere skjønner. Stift skal det jo være men så klart ikke en bane bil. Siden jeg har null peil veit jeg jo ikke helt hva jeg leter etter. hehe Mvh
S.Arnesen Skrevet Desember 23, 2008 Skrevet Desember 23, 2008 Bilstein og H&R er jo soleklare vinnere, hører mye bra om kw også. Hva har du tenkt til å legge i det? De jeg har nevnt er jo ikke de billigste, men vil påstå at man er trygg på hva man får når man kjøper f.eks bilstein. Selv kjører jeg supersport coilover på min e46. dette er ett "billig" sett, ca 6800kr, men jeg har bare gode ord og erfaringer hittils. Har kjørt med det i ca 20 000km hittils. Sommer og vinter...
-Erik- Skrevet Desember 23, 2008 Forfatter Skrevet Desember 23, 2008 Bilstein og H&R er jo soleklare vinnere, hører mye bra om kw også.Hva har du tenkt til å legge i det? De jeg har nevnt er jo ikke de billigste, men vil påstå at man er trygg på hva man får når man kjøper f.eks bilstein. Selv kjører jeg supersport coilover på min e46. dette er ett "billig" sett, ca 6800kr, men jeg har bare gode ord og erfaringer hittils. Har kjørt med det i ca 20 000km hittils. Sommer og vinter... Noe rundt det du gav for ditt er nok der jeg tenker meg Som sagt så er dette en bruksbil og langt ifra en banebil (318is ) men er lei halv slappe dempere og ikke høydejustering. En kamerat av meg kjøpte til sin 520 med høyde justering forran og bak, aner ikke merket men han gav vel ca 5k tror jeg. helt greit stift ikke noe overkill:p Takker for raskt svar
S.Arnesen Skrevet Desember 24, 2008 Skrevet Desember 24, 2008 Til mitt bruk så har supersport settet levert til alle forventninger. Det er ganske så stivt på maks senk, men da får du ikke fingrene imellom skjermen og hjulet, så da er det jo bare bra Har som sagt ikke noe negativt å si om supersport, og for den prisen så syns jeg det er ett bra kjøp. Har hørt flere som klager på at supersport demperene begynner å lekke temmelig fort, men det er ikke min erfaring etter ett år og 6 måneder med supersport fordelt på e34 og e46 så har jeg ikke opplevd noe slikt... Edit: sjekk ut www.koed.no, de har billige justerbare sett..
-Erik- Skrevet Desember 24, 2008 Forfatter Skrevet Desember 24, 2008 Hvor selger de supersport til e36? Høres jo ut som ett sett som passer bra til det jeg skal bruke den til
S.Arnesen Skrevet Desember 24, 2008 Skrevet Desember 24, 2008 Både www.gsbildeler.no og www.koed.no skaffer dette. Hvem som er billigst vet jeg ikke, men jeg vil tro at koed er de som gir deg best pris såvel som best leveringstid og service... Du får la tråden vandre i en dag eller to, er sikkert andre her på forumet som har andre alternativer og erfaringer enn meg som kan gi deg noen alternativer også...
buchern456 Skrevet Desember 24, 2008 Skrevet Desember 24, 2008 www.styling-tech.no selger også supersport
-Erik- Skrevet Desember 24, 2008 Forfatter Skrevet Desember 24, 2008 Stemmer:) Takker igjen for raskt svar! Er så klart åpen for alle erfaringer og andre alternative sett, så er bare å skrike ut om dere har noe lurt å si
-Erik- Skrevet Desember 25, 2008 Forfatter Skrevet Desember 25, 2008 Noen andre som har anbefalinger? Pris klasse 5-6k kanskje?
Fliid Skrevet Desember 25, 2008 Skrevet Desember 25, 2008 Kw er gode sett. Utenfor din prisklasse om jeg ikke husker feil. Supersport er flotte sett, montert ett sånt selv på den røde Touringen du sikkert husker. Men på (som nevnt ovenfor) mye senk så blir det stivt, noen sier at supersport på lav senk er som å kjøre bil med kappede fjører. Syntes det var fint å kjøre med jeg.. www.koed.no
bjaa Skrevet Desember 25, 2008 Skrevet Desember 25, 2008 Har ikke noe vondt å si om FK heller, kjøpte mitt på koed, men dog bare med høydejustering forran.. Kostet 4000 danske da jeg kjøpte det. Bra kjørbart til vanlig bruk, samtidig en del sportsligere og bedre å kjøre med.
lunde Skrevet Desember 25, 2008 Skrevet Desember 25, 2008 Fk Highsport har jeg på min...Kjempe komfi og stift! Høydejusterbart bak og framme Koster ca 7k på koed
-Erik- Skrevet Desember 25, 2008 Forfatter Skrevet Desember 25, 2008 Fk Highsport har jeg på min...Kjempe komfi og stift!Høydejusterbart bak og framme Koster ca 7k på koed Ser på GS Bildeler at de har highsport med f.k dempere. Er dette det samme som du har? De har også det Köningsport settet. Er dette noe å satse på? Det er jo med hardhets justering og høyde. (Dumt spm sikkert, men er disse to settene "FK" sett?)
-Erik- Skrevet Desember 26, 2008 Forfatter Skrevet Desember 26, 2008 Settet skal helst være tüv godkjent:)
-Erik- Skrevet Desember 28, 2008 Forfatter Skrevet Desember 28, 2008 Ingen flere som har noen andre ting jeg bør vite\huske på eller la være å bestille? hehe:p Lurer veldig på å kjøpe Köningsport fra Gsbildeler, om ingen mener det er helt hull i hode da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå