Ryeng1 Skrevet Desember 25, 2008 Skrevet Desember 25, 2008 Hei! Vurderer å lakkere panseret og div på bilen min sort, men vil gjerne få testet ut dette skikkelig i PhotoShop først. Så, jeg lurte på om noen kunne gjøre om et par småting på en av disse bildene(Gjerne begge): 1. lakkere taket sort 2. lakkere taket og panseret sort 3. lakkere taket,panseret og speilene sort 4. lakkere taket sort og fjerne takrailsene Håper noen kan fikse dette for meg!
Spiritus Sancti Skrevet Desember 25, 2008 Skrevet Desember 25, 2008 Svart tak kan jeg gå med på, men ikke panser.. Men ser jo fort hva blir bra når noen får PS'a bildet også..
Deep Dish Skrevet Desember 26, 2008 Skrevet Desember 26, 2008 Var utrolig dårlig oppløsning på begge bildene, så resultatet ble deretter... Men du får iallefall ett inntrykk hvordan det blir..! (Min mening, behold den slik den er..)
Ryeng1 Skrevet Desember 26, 2008 Forfatter Skrevet Desember 26, 2008 Svart tak kan jeg gå med på, men ikke panser.. Men ser jo fort hva blir bra når noen får PS'a bildet også.. Ja, så det nå jeg også.. hmm, blir IKKE svart panser iallefall, men gode muligheter for svart tak .. grunnen til at jeg lurer på å lakkere panseret svart er at det skal lakkeres opp igjen grunnet steinsprut..
Ryeng1 Skrevet Desember 26, 2008 Forfatter Skrevet Desember 26, 2008 Var utrolig dårlig oppløsning på begge bildene, så resultatet ble deretter... Men du får iallefall ett inntrykk hvordan det blir..! (Min mening, behold den slik den er..) Ja, beklager det.. hadde det travelt så fant bare fram to bilder jeg så først Som sagt tidligere, så blir det ikke svart panser men gode muligheter for svart tak og fjerning av takrails! Takk for hjelpen btw!
Dr_S Skrevet Desember 28, 2008 Skrevet Desember 28, 2008 Nei nei og atter nei Touring uten rails ser jo bare rart ut..
Lex-Talionis Skrevet Desember 30, 2008 Skrevet Desember 30, 2008 Enig Rails er pent på touring, og skal sitte der
Ryeng1 Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Skrevet Desember 30, 2008 Enig Rails er pent på touring, og skal sitte der Og railsene blir ståenes! blir muligens svart tak til våren, får se ann lommeboka osv..
PenguiN- Skrevet Desember 30, 2008 Skrevet Desember 30, 2008 svart tak, røde rails, svarte speil og svart grill. resten rødt = WIN.
Ryeng1 Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Skrevet Desember 31, 2008 svart tak, røde rails, svarte speil og svart grill. resten rødt = WIN. Svart tak funker, røde rails tror jeg blir heller stygt men, svarte speil ble litt rart med bare tak svart, og svart grill kommer imorgen
PerMartin Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 Var utrolig dårlig oppløsning på begge bildene, så resultatet ble deretter... Men du får iallefall ett inntrykk hvordan det blir..! (Min mening, behold den slik den er..) Ja, beklager det.. hadde det travelt så fant bare fram to bilder jeg så først Som sagt tidligere, så blir det ikke svart panser men gode muligheter for svart tak og fjerning av takrails! Takk for hjelpen btw! Hvis du tar av Takrailsa, skal jeg personelig sette de på igjen... Jeg ble litt stolt av meg selv i går gitt ;D *polenfilteret*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå