Adrian_525 Skrevet Desember 25, 2008 Share Skrevet Desember 25, 2008 Trenger et lager til en e36 320-325 må være 92 mod eller nyere.. trenger det innen mandag hvis ikke kjøper jeg det nytt men jeg betaler bra så hvis du har er det bare og gi en lyd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Desember 26, 2008 Share Skrevet Desember 26, 2008 jeg har. God stand. Gi bud du du mener sånn topplager over fjørskåla? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adrian_525 Skrevet Desember 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2008 jeg kan ikke kjøre til ålesund og hente.. må hvertfall være i hordaland.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Desember 26, 2008 Share Skrevet Desember 26, 2008 du vil ikke ha de sendt i posten heller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adrian_525 Skrevet Desember 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2008 hvilken pris er det snakk om da, det er ikke det at jeg ikke har råd til dem ny.. men butikken åpner ikke før mandag så da har jeg ikke bil før det hvis jeg ikke får tak i brukt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Desember 27, 2008 Share Skrevet Desember 27, 2008 ok. 150 pr stk + frakt? Billigeste jeg finner på nettet er 430pr stk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adrian_525 Skrevet Desember 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2008 høres ut som en ok pris.. jeg gir en lyd hvis jeg skal ha dem:) hadde egentlig vært bedre hvis jeg kunne kjørt og hentet dem men jeg skal vurdere det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå