krofarn Skrevet Desember 25, 2008 Share Skrevet Desember 25, 2008 hva vil shadowline si på en e30 touring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Desember 25, 2008 Share Skrevet Desember 25, 2008 Svarte lister rundt vinduene i stedet for krom Utover det så er det vel ikke så mye mer vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krofarn Skrevet Desember 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2008 så det å rettet det ganske fort;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Desember 25, 2008 Share Skrevet Desember 25, 2008 Hehe, du gjorde det ja! Så jeg rettet på svaret mitt jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Driv3r Skrevet Desember 25, 2008 Share Skrevet Desember 25, 2008 Når vi først er inne på det Eg har ein E46 som eg vil ha shadowline på, masse arbeid og få av chromelistene? og på med shadowlinen. må det limast? eller er det skrudd ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Desember 25, 2008 Share Skrevet Desember 25, 2008 Når vi først er inne på det Eg har ein E46 som eg vil ha shadowline på, masse arbeid og få av chromelistene? og på med shadowlinen. må det limast? eller er det skrudd ? Er vel bare "hektet" innpå. Er ivertfall det på min e30. Men er vansklig å få av sitter som pokker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 25, 2008 Share Skrevet Desember 25, 2008 shadowline har også lakerte speil og lakerte fangere, dvs INGEN krom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krofarn Skrevet Desember 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2008 er det "positivt" å ha shadowline? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 25, 2008 Share Skrevet Desember 25, 2008 ja, krom hører ikke hjemme på annet enn 60 talls biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krofarn Skrevet Desember 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2008 Eni, eller i usa;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Desember 25, 2008 Share Skrevet Desember 25, 2008 Chrome er flott! Men , tja, en E30 med plastikk fangee kler best sorte lister. Men ærlig talt, bruke pengene på det, jaja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Desember 26, 2008 Share Skrevet Desember 26, 2008 Når vi først er inne på det Eg har ein E46 som eg vil ha shadowline på, masse arbeid og få av chromelistene? og på med shadowlinen. må det limast? eller er det skrudd ? Er vel bare "hektet" innpå. Er ivertfall det på min e30. Men er vansklig å få av sitter som pokker! Kommer an på hvor hardhent du tør å være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rapid Skrevet Desember 26, 2008 Share Skrevet Desember 26, 2008 Når vi først er inne på det Eg har ein E46 som eg vil ha shadowline på, masse arbeid og få av chromelistene? og på med shadowlinen. må det limast? eller er det skrudd ? Billigere å la dem være på, maskere opp og pusse litt ned.. Så overlakkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flatshift Skrevet Desember 26, 2008 Share Skrevet Desember 26, 2008 er det noe spesielt man må bruke på chromelistene.. for å få lakken til å holde ordentlig? eller bare bruke litt grovt pussepapir? lakkere med boks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 26, 2008 Share Skrevet Desember 26, 2008 på e28 er de grise enkle å ta av hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå