Gå til innhold

1970 mod. E3 BMW 2500 (75 mod 3.0 Si) selges for 16000

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

9000,- blir nok litt lite.. Bare i deler så er den jo verdt mer. Bare sånnt som diffen med brems feks er jo ikke akkurat sånnt som vokser på trær.. :D

Men å selge den i deler er altså ikke aktuel, vil helst selge denne bilen til en entusiast som vil ta vare på den 8)

Skrevet

Tja, finst jo forskjellige transportmuligheter da.. Sjøveien kan være ett alternativ eventuelt.. Jeg bor i nærheten av hurtigrute annløp, men den går deverre ikke lenger sørover enn til Bergen da..

Skrevet

ja det kan stemme det, var på øvelse på setnesmoen en uke , juni 2006 tror jeg det var å da hadde jeg med meg denne bilen ja, ble litt råning i Åndalsnes på kveldstid hehe :D

Skrevet

Hehe, ja jeg også tar meg gjerne en ekstra runde når jeg ser en slik bil :lol:

Er noe eget ved dem syns jeg, simpelten digger dem hehe 8) . Har en til , men den er vel kanskje enda skjeldnere, det er en 75/76 mod 3.0L... altså en som er forlenget 10 cm å den selger jeg ikke 8) Selger altså 1970 modellen for å få tid og plass til den andre og andre gamle BMW prosjekt jeg har :P

Skrevet
finnest ikke disse i coupe og?

Jo, da med navnet E9 og en helt annen prislapp :wink:

m2l6av12d3oht8bra8ll.jpg

denne bilen er en kjenning her på hjemplassen som har eid i 17-18 år tror jeg. er en 745 motor med electromotive.. jappla vell om rundt 400 hk i den:)

Sorry OT

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...