Farrukh M Skrevet Desember 26, 2008 Share Skrevet Desember 26, 2008 Noe jeg har lurt på lenge! har hørt at det har kommet nye type plugger som skal gi mer gnist og gir mer hk og tømmer lommeboka litt mindre(reduserer forbruk) . Jeg vet ikke mye om MSD coil osv ,men det jeg har forstått at den skal gi mer tenning,noe også bør gi mer effekt og mindre besnsin forbruk. Hvis jeg kombinerer MSD coil og de nye plugger ,vil det hjelpe mer enn hva bare plugger skal gjøre ? og hva om man bruker kvas kam og chip,skal det fungere fint med det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Desember 26, 2008 Share Skrevet Desember 26, 2008 Vel bedre gnist gir bedre forbrenning. Noe mer en dette er jeg ikke helt sikker på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Desember 26, 2008 Share Skrevet Desember 26, 2008 Er vel så enkelt som at du får en bedre utnyttelse av bensinen du bruker. Mer kraft i eksplosjonen slik at du rett og slett får mer hester.. Når det kommer til kammer og slikt så er det jo med på å gi bedre fylling på kammeret ved hjelp av porting som gir større porter, kamm som gir mer åpning og sammen med stivere fjæring som gir raskere lukking så du kan dra den lengre uten ventilflyt.. Chip er jo en omprogramering av software, og her bør du chippe den hos noen som kan det, og som måler på den aktuelle bil, for å få noe ut av det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet Desember 26, 2008 Share Skrevet Desember 26, 2008 Vil tro at de "normale" pluggene som er på markedet er mer eller mindre opptimale. At det er en ny plugg som kan både gi mer hk og lavere forbruk er vel tvilsomt. Men i reklamen går det meste ann. Og noen tror på dette produktet og da er jo hensikten oppnådd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Desember 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2008 Det kan være riktig det du sier om plugger, men hvis de funker som leverandør på står,så er de vært! hvor er det jeg kan få kjøpt MSD kit(coil osv) eller om noen har andre anbefalning? takk for svar til nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Desember 26, 2008 Share Skrevet Desember 26, 2008 Vil tro at de "normale" pluggene som er på markedet er mer eller mindre opptimale. At det er en ny plugg som kan både gi mer hk og lavere forbruk er vel tvilsomt. Men i reklamen går det meste ann. Og noen tror på dette produktet og da er jo hensikten oppnådd. Puls plugger, har ikke lest så mye om dem, men disse pluggene skal visst virke, er en slags "coil" inni hver plugg som produserer høyspent. Du får søke litt rundt, tror det er flere tråder ang. slike plugger. Om en coil i tilleg vil gi økt effekt er mere tvilsomt. Tror J. Hofstad fikk 5hk ekstra på m50b25 om ikke jeg tar feil, samt økt dreimoment og minsket drivstoff forbruk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Desember 26, 2008 Share Skrevet Desember 26, 2008 Jeg husker å ha lest om noen slike plugger i bladet Motor for en tid tilbake. Kanskje det hjelper hvis du skal søke litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå