sycho Skrevet Desember 26, 2008 Share Skrevet Desember 26, 2008 Har en 1991 primera 2.0 slx som har gjort fungert helt ypperlig fram til igår tidlig. Nå starter den nemlig ikke! Har splitter nye plugger, nytt batteri. Motoren går rundt, men den starter ikke. Noen som vet hva problemet kan være??? Adminedit (Fredrik): Dette er primært et BMW forum og derfor stenges tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet Desember 26, 2008 Share Skrevet Desember 26, 2008 kan være bensinpumpa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 26, 2008 Share Skrevet Desember 26, 2008 Har en 1991 primera 2.0 slx som har gjort fungert helt ypperlig fram til igår tidlig. Nå starter den nemlig ikke! Har splitter nye plugger, nytt batteri. Motoren går rundt, men den starter ikke. Noen som vet hva problemet kan være??? Pluggledninger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Desember 26, 2008 Share Skrevet Desember 26, 2008 jeg syns det kan høres ut som coilen, første jeg ville sjekka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Desember 26, 2008 Share Skrevet Desember 26, 2008 Skjedde det først når du hadde skifta pluggar eller batteri? Eller berre ville den ikkje starte ein dag? Som nevnt allerede...pluggledningar og bensinpumpe ville eg ha sjekka. Ville begynt med bensinpumpa...og sjekk at du faktisk har gnist på pluggane... Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sycho Skrevet Desember 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2008 Har gnist på plugger. Skjedde bare helt vilkårlig, motoren tenner med startgass, men det er kun på gassen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osjaavik Skrevet Desember 27, 2008 Share Skrevet Desember 27, 2008 Da kan det jo hørs ut som at den ikke får bensin da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Desember 27, 2008 Share Skrevet Desember 27, 2008 Det der skjedde med saaben jeg hadde en gang. Let fram bensinpumpa og prøve å kjør 12-volt direkte på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrElg Skrevet Desember 27, 2008 Share Skrevet Desember 27, 2008 Prøvd å gi gass samtidig som du starter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Desember 27, 2008 Share Skrevet Desember 27, 2008 kjøp deg en BMW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg