Gå til innhold

Jarmund/ In Consulting e30 M3 Grp-A-v8+div


jarmund e30m3-v8
 Share

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...
hvordan går det her da? :)

Hei og takk for hyggelige tilbakemeldinger,det går i ett,men desverre ikke så mye med min egen v8 m3, da det jaggu krever tid å bli pappa også, i tillegg er det veldig mange kundebiler som kommer til å kreve mye tid fremover.

Har fortsatt planer å bli med ferdig med v8 m3'n i vinter, e46 v10 m3'n får nok vente, har deler nok til å bygge opp en e30 med s14 motor og m3 "look" også men vurdere å bare selge alle m3 delene og hive e30 karroseriet da vinteren kommer til å gå alt for fort med de andre prosjektene.

juvw1lnjxz3pq77kyd1x.jpg

l95key4nlgljnnd42wpz.jpg

krymper platen for å få ut spenningene som kommer når man sveiser på tynnplater.

8c0yqdesnxdbytvroxj5.jpg

Roltek dogbox'n er ferdig tilpasset med nytt clutchhus og girkassefester og så har vi frest ny girspak.

q7yoniz4rphyqm20hzic.jpg

ferdig grunnet tunnell

edbid0tdfjsjo66vyuau.jpg

a6ihu85moccxhm337fr1.jpg

Da gjenstår bare å bygge om dempertårnet for å få plass til carbon insuget så er den klar for montering. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers så vil jeg si at jeg har fått æren av å bygge opp carbon supraen til Radni molhanpour som driver Tevodekk. hele bilen er nå støpt i carbon av fediuk som driver HPC, nå skal jeg bygge deler av gulvet i carbon,ny torpedovegg,rammvanger,gulv,rørramme,montere air jack',fuelcell osv osv, det er et rimelig stort prosjekt, fordelen er at jeg har fått i oppdrag å kjøre bilen til sommeren da radni skal kjøre sin JGTC nissan selv,gjett om jeg gleder meg, bilen har bremset over 1000hk men jegv satser på en litt mer kjørbar variant på 600-700 hjulhester.

vja8sx29e5x66rf95ysg.jpg

rxxo079gaxwv5yf2bq2k.jpg

bs03lq4rp5diae52si0f.jpg

læregutten brukte hele dagen på å skrelle av utslitte dekk og rydde opp i felger etter en morsom sladde sesong. :D

i5nadh6sgx90a9ed853o.jpg

det gikk med et par "show" hjul også, film kommer :D

n9a7htvpc5rq7gtbr9t9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Mye bra lesing her ja! Får håpe at Carlos ikke taker M3'n med en gang den blir ferdig da, sånn som han pleier å gjøre med det meste av biler han er borti :P

He he ja det stemmer bra det, han har en tendens til å havne på taket ja, han prøvde å overbevise meg om at han hadde blitt så rolig og at ikke rullgardina datt ned med en gang lenger, dagen etter lå han på taket i andre sving på lynås..ha ha :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...