Gå til innhold

Jarmund/ In Consulting e30 M3 Grp-A-v8+div


jarmund e30m3-v8
 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...

Om det er ok så spørr jeg litt om mellomakslingen din :)

Hvilke deler har du brukt?

jeg har 6 trinskasse og 188 Diff

har både vanlig 325 mellomaksling og M5 aksling, hvilke deler brukte du til å smi i sammen en aksling ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal kjøre sprut. bare virka som om alle mente det var bedre med el gassen, men da regner jeg med at det var pga. letthetten sin skyld.

fornøyd med motorvalg nå som du har fått prøvd den litt?

motorvalget er bedre enn forventet og jeg forventet at det skulle bli helt værst. ulempen er at det spinner i alle gir :D , kan fint klemme til sideveis med 6 gir i langsvingen på rudskogen så jobber med oppsettet for mest mulig grep nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er ok så spørr jeg litt om mellomakslingen din :)

Hvilke deler har du brukt?

jeg har 6 trinskasse og 188 Diff

har både vanlig 325 mellomaksling og M5 aksling, hvilke deler brukte du til å smi i sammen en aksling ? :)

Hei, jeg har e34 m5 diff, VS motor spec ( 210, med 3.91 ) i bmw motorsport travers bygd om av pee bee motorport og med e46 m3 difflokk, custom mellomaksel i en del. Der hvor hardy koblingen sto har jeg dreid en 20 mm "talerken" som er skrudd på girkassa ( med tre 14 mm forsenket umbrako bolter),med sentrering på kassa og med sentrering til mellomakselen og i den talekenen er det borret opp og gjenget fire hull med innfeting til mellomakselen. den MÅ ha ledd mot kassa og mot diffen. kan prøve å ta ett bilde av det så du skjønner det lettere. :D

906tgr13l1oogy1exguo.jpg

underveis i monteringa :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SYKT gjennomført den E30´n din :applause::smoking:

takk takk :D

bilen funker som faen. bilen er også levert på garebil sin stand på oslo motorshow i dag så der er det mulig og beskue den selv om ikke alt er ferdig på den.

liten filmsnutt :D

andre runde, første gang jeg prøvde bilen, i 5 gir og jeg ble ikke skuffa over responsen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...