Gå til innhold

Paulsen Brother`s E36 325 Banebil! overlevde ACR :)

Anbefalte innlegg

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
satser også på å få inn det orginale interiøret i morgen, da er det bare noe småtteri som gjenstår før det blir eu kontroll. Og etter eu kontrollen begynner morroa :D

Da blir det ut med interiøret igjen og inn med bur og bøttestoler...

Derfor, kentan :)

Skrevet

Grunnen til at vi skal ha bilen på eu kontroll, er at vi skal få kjøre på bmwccn sitt treff på acr til sommeren. må vel ha skilter for å kjøre sammen med de :? så det blir eu kontroll, og sikkert en etter-kontroll, årsavgift og forsikring bare for en helg med bmwccn på acr hehe..

men det er verdt det, Elsker denne banen!!

k7vsr6ckdlc8buar654d.gif

Skrevet
hmm nå sikkler jeg her.. synd at sommertreffet der oppe og powerdrift kræsjet.. visst ikke hadde jeg garantert tatt turen..

Har forstått det slik at det blir mange treff der i sommer. Bmwccn treff, 2 eller 3? sommertreff og i tillegg skal vel Rana gatebil ha et par treff tror jeg.

Så nok av muligheter :wink:

Skrevet
Grunnen til at vi skal ha bilen på eu kontroll, er at vi skal få kjøre på bmwccn sitt treff på acr til sommeren. må vel ha skilter for å kjøre sammen med de :? så det blir eu kontroll, og sikkert en etter-kontroll, årsavgift og forsikring bare for en helg med bmwccn på acr hehe..

men det er verdt det, Elsker denne banen!!

k7vsr6ckdlc8buar654d.gif

ka koste da og kjøra på den banen då? og kor ligge den? :)

Hadde vore kjekt og prøvd seg på bane 8)

Skrevet

den ligger 2.5 mil nord for mo i rana. koster ca 5-600 på treffene for en helg, eller bmwtreffet tar vell 300 for en dag tror jeg, jeg er så heldig å bo hele 2-3km unna banen:D

• 2 months later...
Skrevet

ja da var det skjedd litt igjen. etter litt småjusteringer så fugerer motor og gir helt supert.det er også kjøpt endel småting.

-dave f luftfilter kit med varmeskjold.

-uuc rusfritt eksos fra grenrør og bak.

-rustfritt grenrør

-330mm ksport bremser forran

-slissa skiver bak med red stuff klosser.

-fester til setene.

-en haug med småting til motorom.

+++

bilen blir nok i år å gå uten overladding i år pga tidsmangel.vi blir nok å satse endel mere penger på understell og slike oppdateringer som går fort å montere.er jo også greit å lære bilen å kjenne skjikkelig før man kjører på med så mye hk.

men men det går nå fremover og til sommertreffet blir det kjøring :wink:

Skrevet

kommer dere ikke på porche treffe på acr i morgen, bmwccn er invitert dit.. trur eg ska hiv meg på sykkeln å sykkel bortover å se. hørt dem har kjørt i heile dag med grum porcha:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...