Zefron Skrevet Desember 27, 2008 Skrevet Desember 27, 2008 Har en 325ix på handa. Eu ok til mars 2010. 1986 mod, 4 dørs. 210.000 km. Rust på venstre hjulbue bak, bilen har ellers lite rust. Den har ix styling. Antirustbehandlet på slutten av 90-tallet ved et godkjent verksted. Motor overhalt for 4 år siden, med kvitteringer på alt som er gjort, så den går veldig fint uten noe tikking, bruker verken olje elller vann. Mangler; opphengslager mellomaksel. slitt førersete, sprekk i dasjbord. ellers er intr ok. kaldstart regulator fjusker, bakker ugjamt på kaldstart men går fint når den er varm. Bruker lite bensin til 325 å være. ligger rundt litern på blanda kjøring. Ser bra ut i lakken. Utstyr; el vindu, el s-tak, s-lås, varme i f-seter, servo, air-cond.
Lars89 Skrevet Desember 27, 2008 Skrevet Desember 27, 2008 Høres ut som en bil til mellom 20 og 30. Bilder hjelper
maasoey Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Har selv en 88 mod uten rust, og tenkte meg rundt 30 for min. Men jeg har jo så og si strøkent interiør. Ingen sprekker i dash, alle seter hele og pene. Ingen skrumerker i dash heller. Men: Sjekk drivaksler foran (mansjetter og slakke om du kan) Drivakslene foran på disse har en svakhet med at mansjettene går i stykker og du får skitt og vann inn i knuten. Har selv erfaring med dette, det gikk dårlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå