BMW12345 Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 Hei, jeg sitter på en e36, 318i 92 mod, som jeg kunne tenkt og byttet, bilen er strøken interiør messig, men kunne sett bedre ut, utvendig ( litt småpuss så blir den 99% ) bilen er EU ok til 2011. hvis dette er av interesse ta kontakt for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 Hvilken pris hadde du tenkt deg? Har vel en Seat Toledo 1.9TDI da, men det er vel ikke så interressant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2009 BMW12345: PM sendt BimmerKing: Litt usikker på seat gitt.. hehe.. Ikke sikker på hvor mye den kan ligge slik prismessig. Men kommer sikkert til å kunne forlange litt mere når den er ferdig eu-ok og med bet avgift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2009 siste nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Juni 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2009 Brekk ordnet. Bremseslange byttet Spredere ok. Foringer byttes på Onsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2009 Eu-ok i dag 1/7-09 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Juli 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2009 Hadde håpt i ligge et sted rundt 25000 for bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theo.et Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 regner med du selger med stereo'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2009 Glemt å skrive no om dette her. Kun skrevet på Autodb. Selges uten forsterker,delefilter,sikringsholder og den spillern som sitter der. Men annen Pioneer spiller. 6x9 og subb'n i gulv og alt av kabler følger med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theo.et Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 hva blir pris uten noe av det ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2009 Uten noe av anlegg? Blir nok ikke stor endring i prisen desverre. Dette var stort sett det somm satt i bilen da jeg kjøpte den, ikke no anlegg av så veldig høyt prisnivå for å si det slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2009 Har nå foresten byttet bort mine sideskjørt til fordel for en girkasse fra en 323. Er vel verdt litt men enn de småsprukkene sideskjørtene.. Må også huske på å nevne at årsavgiften er ikke betalt enda. Skal betalen før helga. Prisen blir da satt til 27000 ferdig prutet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2009 årsavgift betalt i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Juli 19, 2009 Share Skrevet Juli 19, 2009 Tøff bil. Men likte ikke så godt gitteret og lysa i leppa Jeg også bestilte feil blinklys, men jeg bare fylte igjenn gamle hullet og laga et nytt. Ble mye penere med mindre blinklys også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Juli 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2009 Hehe.. Var bare et stort hull der da jeg kjøpte leppa, så måtte bare sette inn no netting der. De lysene er også bare satt inn på grunn av at jeg ikke bruker de hullene for å feste leppa. Men er jo opp til hver enkelt om de skal brukes da. Ikke brukt de enda selv.. Skal se hva jeg gjør med blinklysa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå