Fliid Skrevet Desember 27, 2008 Share Skrevet Desember 27, 2008 Selger to stk. fremdører. Meget strøkne! Litt rust nede ved falsen, men bare og brette av fugen og pusse ned og lakke opp med ny fuge, så er det strøkent. Lås sylindere er tatt ut av begge dørene, samt akkumulatoren (motoren) til sentrallåsen er tatt ut av den ene døren, skrapelistene er demontert, speilene og dørpanelene er ikke en del av dette salget. Men lister, rute, ja alt annet er der. Har du noen rustne fæle dører. Sett på disse! Du får ikke så strøkne på bruktmarkedet ( sjeldent). Stått lagret rørt og fint på mitt rom siden jeg handlet de, hm, tidlig i sommer. Ble plukket av en import E30 fra Tyskland. Bud mottas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinity Skrevet Desember 27, 2008 Share Skrevet Desember 27, 2008 farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Desember 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2008 tjaa... Delfin grå? Husker ærligtalt ikke.. Og er veldig dårlig på å husker hvordan vær farge ser ut.. Men mørktonet grå er nok ikke så langt unna, Delfin grå er vell en litt lysere variant.. Kan ordne bilder i morgen, så kan man se selv. : ) Men noen veldig flotte dører, det er det. Ikke bulkehavari osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Desember 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2008 Kun overflate. Lite rust. Døren er møkkete (bildet nummer to) Men man ser hvor jeg snakker om at det er overflaterust. Ikke for sent å gjøre noe med. Løp å kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2008 Synd jeg ikke har en to dørs E30 lenger. ellers hadde jeg brukt disse selv.. Noen må da ha bruk for dette? BUD! ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2009 Bømp. Løp å kjøp dører! 197 stk. har sett på tråden, men ingen som vil ha? :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 hvor i telemark? pris hadde du tenkt for begge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2009 Skien. Har ingen spes pris. Gi meg ett bud. Du forstår nok selv at skambud er bare tull. ; ) eks på skambud. 200 kr pr. dør. Da kan man heller dra på huggeren å finne noen dårlige der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 derfor jeg ville høre hva du forlanger å så vurdere det,vet ikke hva sånt er verdt jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2009 Oi, var ikke sånn ment ; ) 500 pr dør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2009 Kom igjen nå gutter å jenter, kom med bud! ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2009 Kom med bud Står og tar plass ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2009 Bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå