Gå til innhold

89-mod. E30-prosjekt *Solgt=tråden kan slettes*

635csi
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er sikker andre enn meg som vet bedre om dette med godkjenning, men dersom understell og bremser er tilsvarende som på 325 vil jeg nesten tro at dette skulle gå bra.

Bare korriger utsagnet mitt noen dersom de er 100% sikker på at jeg tar feil her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

etter som jeg har forstått og lest litt rundt. så er det så å si umulig å godkjenne en 316 e30 til 325. pga man kan tydligvis ikke endre forakselvekt.

og 6'er motorene veier mer enn 4'er motorene og dermed er det mere vekt.

også er det tydligvis ikke lov til å endre sitte plasser i bilen for lettere vekt om jeg ikke tar helt feil.

sånn har jeg forstått det, tror det skal være rekti, men mange sier at det er fortsatt noen biltilsyner som ikke har "hørt" om denne nye ordninga eller no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter som jeg har forstått og lest litt rundt. så er det så å si umulig å godkjenne en 316 e30 til 325. pga man kan tydligvis ikke endre forakselvekt.

og 6'er motorene veier mer enn 4'er motorene og dermed er det mere vekt.

også er det tydligvis ikke lov til å endre sitte plasser i bilen for lettere vekt om jeg ikke tar helt feil.

sånn har jeg forstått det, tror det skal være rekti, men mange sier at det er fortsatt noen biltilsyner som ikke har "hørt" om denne nye ordninga eller no.

Har hørt noe om denne akselvekten som lager trøbbel for ombygging ja, men alltids noen som får det til likevel.

Når det gjelder bremser og understell, så er dette karosseriet forøvrig utstyrt med 325 skivebremser bak, og E36 fjærbein foran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Må nesten si dette virker veldig interesangt.. men er veldig dårlig med penger fortiden!:P

Bilen er hvertfall et meget bra utgangspunkt, så dersom du klarer å skrape sammen noen kroner så er det bare å komme og hente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt annet tema her nå da men, spør nå lell. Du har vel ikke tilfeldigvis ei tannstang til en 325 1988 modell? som du skal selge

Har ikke flere tannstenger igjen nei dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...