bm-dobbel-v Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 ok. men er det forskjell på 4er å 6er karosseri? om den kan godkjennes med 2,5? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2008 Det er sikker andre enn meg som vet bedre om dette med godkjenning, men dersom understell og bremser er tilsvarende som på 325 vil jeg nesten tro at dette skulle gå bra. Bare korriger utsagnet mitt noen dersom de er 100% sikker på at jeg tar feil her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2009 Bumper denne litt da den ennå står her og tar opp plass i verkstedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2009 Bumper denne litt siden prosjektet fortsatt står i veien. Ta kontakt på 90513039. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 325 har skiver bak, samt 51mm fjørbein foran. Mener og huske 325 har større bremser foran også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekke Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 etter som jeg har forstått og lest litt rundt. så er det så å si umulig å godkjenne en 316 e30 til 325. pga man kan tydligvis ikke endre forakselvekt. og 6'er motorene veier mer enn 4'er motorene og dermed er det mere vekt. også er det tydligvis ikke lov til å endre sitte plasser i bilen for lettere vekt om jeg ikke tar helt feil. sånn har jeg forstått det, tror det skal være rekti, men mange sier at det er fortsatt noen biltilsyner som ikke har "hørt" om denne nye ordninga eller no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2009 etter som jeg har forstått og lest litt rundt. så er det så å si umulig å godkjenne en 316 e30 til 325. pga man kan tydligvis ikke endre forakselvekt.og 6'er motorene veier mer enn 4'er motorene og dermed er det mere vekt. også er det tydligvis ikke lov til å endre sitte plasser i bilen for lettere vekt om jeg ikke tar helt feil. sånn har jeg forstått det, tror det skal være rekti, men mange sier at det er fortsatt noen biltilsyner som ikke har "hørt" om denne nye ordninga eller no. Har hørt noe om denne akselvekten som lager trøbbel for ombygging ja, men alltids noen som får det til likevel. Når det gjelder bremser og understell, så er dette karosseriet forøvrig utstyrt med 325 skivebremser bak, og E36 fjærbein foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2009 4000,- ved hurtig avgjørelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2009 Nå skal vi straks inn med en løftebukk til i verkstedet, så da blir det ikke plass til denne bilen her noe mer. Kom og hent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remen1000 Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 Må nesten si dette virker veldig interesangt.. men er veldig dårlig med penger fortiden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2009 Må nesten si dette virker veldig interesangt.. men er veldig dårlig med penger fortiden! Bilen er hvertfall et meget bra utgangspunkt, så dersom du klarer å skrape sammen noen kroner så er det bare å komme og hente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 Hvis shadowlinelistene på bilen tar stor plass så kjøper jeg gjerne di;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Otterlei Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 Litt annet tema her nå da men, spør nå lell. Du har vel ikke tilfeldigvis ei tannstang til en 325 1988 modell? som du skal selge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2009 Hvis shadowlinelistene på bilen tar stor plass så kjøper jeg gjerne di;) For 4000,- får du listene inkl. bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2009 Litt annet tema her nå da men, spør nå lell. Du har vel ikke tilfeldigvis ei tannstang til en 325 1988 modell? som du skal selge Har ikke flere tannstenger igjen nei dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg