Gjest Skrevet Desember 27, 2008 Share Skrevet Desember 27, 2008 Jeg har et sett foringer til E30. Består av: Eksentriske foringer forran. Bærearmsforinger bak. De to ytre traversforingene bak. Diff foring. Disse kostet meg 2500.- Bilder kommer i morgen. Selges da jeg kommer til å gå for den litt mykere varianten med Powerflex Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joacim Skrevet Desember 28, 2008 Share Skrevet Desember 28, 2008 selger du Bærearmsforinger bak og De to ytre traversforingene bak, Løst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Desember 28, 2008 Share Skrevet Desember 28, 2008 Da tar jeg diffforinga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erik2k3k Skrevet Desember 28, 2008 Share Skrevet Desember 28, 2008 byr 1000 for alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Desember 28, 2008 Share Skrevet Desember 28, 2008 tar disse jeg: De to ytre traversforingene bak. Diff foring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Desember 28, 2008 Share Skrevet Desember 28, 2008 Kompiss som muligens er intrisert i alle, skal høre med han så du ikke selger alt vekk med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå