Gremlin Skrevet Desember 28, 2008 Share Skrevet Desember 28, 2008 Hei, Er det noen som vet om Hertz HSK165 frontsettet passer i en BMW e46 touring 2001mod? Jeg har ikke HK anlegget. Har kun midbass i døren og tweeter i speilhuset. Midbassen skal vist være 67mm dyp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Den blir nok egentlig for dyp. Så du må nok kappe litt i stålet skal du få det til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gremlin Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2008 Ok, men det blir ikke noe problem ifm å få vinduet opp og ned, eller at utseende inne i bilen ikke blir originalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Ja. forblir orginalt. Og det går ikke i ruta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Er det ikke bare plass til 5.25" i dørene på E46? eller er det mulig å modde bittelitt for å få inn 6.5"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gremlin Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2009 Det lot seg ikke gjøre å montere disse "inni" døra. Det var ikke i nærheten nok plass. Løsningen ville vært å kappe masse i metallet og fjerne all gammel plastikk inni i døren. Ble til at jeg monterte på utsiden av døra istede. Hadde jeg vist det, ville jeg vel gått for 5 1/4" istede. Klarte bare ikke å gi meg mens jeg monterte, så nå står de på utsiden av døra. Fornøyd med lyden etter monteringen, men har litt problemer med forsterkeren min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Aha, det jeg regna med.. Monterte du de fast i dørtrekket da eller? Hva er problemet med forsterkeren da? Og hva slags forsterker er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gremlin Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2009 Ja, utvidet hullet litt og monterte de på utsiden av dørtrekket. Ble tett og bra. Ang forsterkeren, se denne posten: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=101667 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 6.5" Focal K2P i bmw e46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gremlin Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2009 Hva gjorde du inne i døra for å få dette til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå