FirstPrice Skrevet Februar 18, 2010 Skrevet Februar 18, 2010 Underspyling av stemplene, hvordan får du det til å fungere? Ekstern oljepumpe, eller er det noe som er innlagt i alle bunndeler?
Trimkongen Skrevet Februar 19, 2010 Forfatter Skrevet Februar 19, 2010 må bruke oljepumpa fra m21 motoren da denne flower litt mer olje, og olje dysende blir frest/borra inn i blokka hvor de treffer en oljekanal som ligger orginalt i blokka på m20 motorer
Trimkongen Skrevet Februar 24, 2010 Forfatter Skrevet Februar 24, 2010 idag er bilen på eu-kontroll, blir spennende og se ka de finner.. Oppdaget i går når eg kjørte bilen til kontroll at hjullager bak v.s var ulelyd av, og at speedometeret ikke funka etter at eg bytta diff.. blir sikkert mer greier..
Trimkongen Skrevet Februar 24, 2010 Forfatter Skrevet Februar 24, 2010 Da var eu-kontrollen tatt, litt feil justerte lys, rust på bremserør, og litt sånn div småfeil så e den klar til etterkontroll
Trimkongen Skrevet Mars 20, 2010 Forfatter Skrevet Mars 20, 2010 Hva gjør du når mann rydder litt i garasjen og finner litt motor deler? jo en setter det sammen så en vet hvor delene befinner seg, og ser hva en mangler som må bestilles : Har stempler og råder/veiv og sånn liggende og, men har ikke bestilt lager og pakninger til motoren enda... men altid kjekt med noe motiverende stående i garasjen
Trimkongen Skrevet April 2, 2010 Forfatter Skrevet April 2, 2010 Då var bilen eu godkjent, mangler bare div avgifter til staten,så e det og hente skiltene som eg bestilte før påske Snart e jo sesongen igang for fullt så det passer jo bra
Trimkongen Skrevet April 25, 2010 Forfatter Skrevet April 25, 2010 Då har det skjedd mye her, men uten oppdateringer her inne.. skal være litt flinkere frammover med det Status på bilen er at HVITE skilt er kommet på bilen, etter uendelige samtaler med BT og det resultat i at jeg måtte tilslutt opp på full tekninsk kontroll hos statensvegvesen i Fyllingsdalen! Dette har gjort at jeg har vært på maaangen kontroller med bilen.. 1 på eu kontroll, 2 på etterkontroll på mangellappen etter eu kontrollen, 3 på full teknisk kontroll på BT,4 på etterkontroll på magellappen etter BT, og så skal eg til ny eu kontroll i MAI pga skiltnummert! Så det har vel stort sett gått i og få bilen i 100 prosent orginal stand til den tekniske kontrollen, og samme kveld som skitene ble hentet kom bilen næremer bakken og fikk sommerskoene på iform av 17"momo corse felger Litt forskjell på orginale og senke fjærer
Trimkongen Skrevet Mai 29, 2010 Forfatter Skrevet Mai 29, 2010 Bilen har blitt utstyrt med esab sperr (sveist) og fått seg noen runder på Eikås banen her utenfor Bergen Planen framover er og "overhale" m20b25 motoren som jeg har stående i garasjen for så og gi bilen en hjertetransplantasjon ... m20b20 motorene går jo elendig Jeg skal også bygge om til facelift ledningsnett og montere megasquirt på b25 motoren
Gjest atlis Skrevet Mai 29, 2010 Skrevet Mai 29, 2010 skamharry med momo corse da, morro med pusthjelp !
Trimkongen Skrevet Mai 29, 2010 Forfatter Skrevet Mai 29, 2010 Interiøret e skam digg Kunne kankje vært delskinn med stoff i midten av stolrygg og sittepute siden det kan bli litt skli faktor når g-kreftene slår inn i svingene! Momo felgene var/ble utsletne dekk på, så nå står det noen 15 tommers felger (med mangen eiker og en ganske grei kant på, noen som vet hva disse heter?), men borbet 9x16 skal på så snart de er rettet Her er ett bilde av felgene som står på no, bare de er lakket hvite. Noen som vet hva de heter?
Gjest atlis Skrevet Mai 29, 2010 Skrevet Mai 29, 2010 Lurerpå om det kan være noen MIM felger. Sier ikke dette sikkert, men er litt sikker egentlig. Ja fysj, du må få pælma de Momo felgene. momo hører ikke hjemme på BMW. Og heller ikke brock. Burde bare kjøpe deg noen coilovers og valse buene og få fatt på no kule felger. www.blocket.se det er sverige. Der er det masse felger som går for en slikk og en ingenting. og det er jo bare og ta det sammen med en harry tur
Trimkongen Skrevet Juni 6, 2010 Forfatter Skrevet Juni 6, 2010 Da var bil og hele verkstedet brent ned i natt... utrolig trist, og nå er det enda en mindre e30 på veiene!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå