bergeee Skrevet Juli 24, 2010 Skrevet Juli 24, 2010 faen. hvor mange grader er det egentlig i en sånn bran? ser felgene har smelta jo! hadde jeg sett det hadde begynnt og brenne sånn i garasjen min så trur jeg ikke jeg hadde tenkt på min egen helse engang! den bilen det skulle jeg hatt med meg ut om det så var det siste jeg hadde gjort:P
mAZE Skrevet Juli 25, 2010 Skrevet Juli 25, 2010 Det der var kjedelige greier. Så jo ut til at du ikke var ferdig med verkstedet enda en gang jo.
HagenJR Skrevet Juli 25, 2010 Skrevet Juli 25, 2010 faen. hvor mange grader er det egentlig i en sånn bran? ser felgene har smelta jo! hadde jeg sett det hadde begynnt og brenne sånn i garasjen min så trur jeg ikke jeg hadde tenkt på min egen helse engang! den bilen det skulle jeg hatt med meg ut om det så var det siste jeg hadde gjort:P Som regel er vel temperaturen i en brann i ei bygning på 700-900 grader, men det hender seg vel at du kan komme opp i rundt 1300grader også!!
bergeee Skrevet Juli 25, 2010 Skrevet Juli 25, 2010 vet ikke hvor mange grader som skal til for at støpegods skal smelte jeg?
Trimkongen Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2010 då var oppbyggingen begynt og ny prosjektbil kjøpt inn en e30 90mod mtech 2, 2 dørs selvfølgelig kommer prosjekttråd litt senere
HagenJR Skrevet Oktober 4, 2010 Skrevet Oktober 4, 2010 då var oppbyggingen begynt og ny prosjektbil kjøpt inn en e30 90mod mtech 2, 2 dørs selvfølgelig kommer prosjekttråd litt senere Får håpe den berger ivertfall utrolig trist når sånt skjer:/
HagenJR Skrevet Oktober 4, 2010 Skrevet Oktober 4, 2010 vet ikke hvor mange grader som skal til for at støpegods skal smelte jeg? Er vel en 12-1300 grader mener jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå