Estil0 Skrevet Desember 29, 2008 Skrevet Desember 29, 2008 Hei, har en nesten helt komplett 524 TD 91 mod som har fått ny motor for 105.000 km siden av forsikrings selskapet. (motor ras og kasko) Har også en bmw 520i 1990 mod med m50b20 motor. (24v-vanos) også en e28 86 mod. 520, men fått 523 motor. m20 blokk. er noe feil med elnett og mangler noe småtteri i motor rommet. mest elektronikk. 520'n står helt nedplukket, og selger deler fra den. E28'n vil jeg selge hel. Og dieselen vil jeg selge motor/drivlinje samlet på, i og med att det er så nytt. motoren står i bilen nå. Mangler hjerne. Dette går veldig billig. Bilder kommer etter forespørsel hva dere vil ha bilde av. Torgeir Fauskrud
ingard Skrevet Desember 29, 2008 Skrevet Desember 29, 2008 Jeg er veldig interessert i sitteputa på førersida i grått mørkt stoff med svart skinn på sidene (kanten).. Passasjersetet passer sikkert også!
Estil0 Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Skrevet Desember 29, 2008 Har ingen interiør med sort skinn på sidene, eneste jeg har er Grått med armlene, men det er riftet som fleste andre bmw i førerstol. Og M-Sport stoler som jeg ikke selger. BMW E28 går for 5000,- Ett bra utgangspungt, trenger litt lakkjobb for og bli max da. og frontfanger er rustet. Fargen på den ene er Alpinbwxxx vet ikke 2 Og den ene er Diamantsort Metallic, og den siste er Opplakkert
Morty999 Skrevet Desember 29, 2008 Skrevet Desember 29, 2008 noe elektrisk utstyr på e28? tenker da på el vinduer, rollo bakruta, kjørekomputer osv? hvor i landet?
Estil0 Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Skrevet Desember 29, 2008 står i lillehammer, har ikke fått brukt den selv, så aner ikke skal sjekke. har så mye biler her så er ikke ofte jeg ser på den. Eneste jeg vet er att jeg har masse deler liggendes som kan følge med. mener og huske det ikke var el vinduer på den, men tror det er det på noen strøkne sorte e28 dører som ligger her kun fremdørene som hadde.
NeonMuffler Skrevet Desember 29, 2008 Skrevet Desember 29, 2008 e34 sedan eller stv? kan være interesert dører og koffortlokk har lite rust og bulker. kan hentes
Estil0 Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Skrevet Desember 30, 2008 Ene bilen er frontkolidert og andre er litt rust skadet av de som er noe og ha karosseri deler av. Den koliderte er frontskadet og er sort, og er nesten rustfri, høyre bakdør er solgt. er el vinduer fremme på den alle bilene jeg har er sedan
Astri Skrevet Desember 30, 2008 Skrevet Desember 30, 2008 Du gjør det enklere for alle om du gidder å slenge ut bilder av bilene og diverse snax...
Estil0 Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Skrevet Desember 31, 2008 Jeg skal slenge ut bilder av bilene nyttårsaften, skal bare få meg en god natts søv først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå