///stian Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 17" BMW Felger selges. Er noen små sår i dem, men ellers helt ok. kom med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Bilder?Pris?Med dekk?Mye eller lite spor?Sommer eller vinter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2008 Dekkene er utslitte, jeg ville brukt dem til vinter felger så lenge di ikke er helt 100% di er runde og ikke antydnig til kast, men er noen små sår noen plasser. Pris har jeg ikke peiling på. Må nesten bare komme med et bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2008 Selger dem ikke under 3000..- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaupås'n Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Hadde du giddet å lagt ut ett bilde av hver enkelt felg? Er litt intresert, men vil se de litt nermere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2009 2000 eller bud om di blir hentet i stavanger før helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2009 Hallo, det er 500 kr felgen. eller bud.. kom igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stfoer Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 Hallo, det er 500 kr felgen. eller bud.. kom igjen.. Du har PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stfoer Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 Hallo, det er 500 kr felgen. eller bud.. kom igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 Skal til Stavanger ila måneden for shopping på Ikea (overtar nytt hus mot slutten av måneden). Kan ta dem da for 2000,- om du har dem fortsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 jeg byr 1000 og kan hente dem før helgen.. sms til 91558890 hvis du er interessert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 Jeg er et steinkast fra Stavanger i kveld og i morgen tidlig. Jeg kommer gjerne å ser på felgene i morgen formiddag (søndag) hvis det passer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 Never mind. Reiser fra Stavanger nå. Litt synd du ikke har svart da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 felgene ligger nå nyvasket og fine og varmer seg på garasjeloftet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå