Gå til innhold

Montering av angel eyes E39. montert(bilder)

Proffen
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Har fått pakka med angel eyes idag. Jeg er ikke så god på det elektriske :( , så det jeg lurer på om det er noen i Oslo/ Akershus område som kan hjelpe meg med monteringen? :lol: . Mot betaling. Dette gjelder 1999 modell BMW 520I E39.

Ring: 41323390 Rune.

Mvh Proffen.

Da er lyktene montert.

y5nb63451kck5k35h9tu.jpg

e0fv8bbeeh0ka843pnmy.jpg

kiyeigj9fjn06mtkkox5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte du med overganger fra kontakten på lyktene til ledningene som kommer fra bilen?Eller skal de passe rett på?Jeg demonterte nemlig mine lykter og fant ut at jeg manglet den overgangen pga jeg har en 98 modell og da passet ikke ledningene overens fordi det var faceliftlykter.

Ville bare høre så det samme ikke skjer med deg som med meg,måtte gjøre jobben 2 ganger. Er forøvrig ingen elektrisk jobb annet enn å ta ifra hverandre noen kontakter og plugge de i igjen.Skruene som du fjerner lyktene med ser du.Har selv gjort dette på min bil, er null problem.

Hadde jeg vært i Oslo kunne jeg hjulpet deg men er ikke der nå.

Hvor i Oslo holder du til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte du med overganger fra kontakten på lyktene til ledningene som kommer fra bilen?Eller skal de passe rett på?Jeg demonterte nemlig mine lykter og fant ut at jeg manglet den overgangen pga jeg har en 98 modell og da passet ikke ledningene overens fordi det var faceliftlykter.

Ville bare høre så det samme ikke skjer med deg som med meg,måtte gjøre jobben 2 ganger. Er forøvrig ingen elektrisk jobb annet enn å ta ifra hverandre noen kontakter og plugge de i igjen.Skruene som du fjerner lyktene med ser du.Har selv gjort dette på min bil, er null problem.

Hadde jeg vært i Oslo kunne jeg hjulpet deg men er ikke der nå.

Hvor i Oslo holder du til?

Det er med komplett ledningsett. Synes det er med mange ledninger jeg. Jeg bor på Skullerud.

Mvh Proffen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAr du med 2 sånne små bokser som det er noen kontakter i?Det er iallefall overgangene. Er bare gå ut å åpne panseret på bilen din så ser du at det er 2 kontakter (eller3) på hver lykt og de er bare å ta ifra hverandre,så demonterer du lyktene,setter på de nye,plugger i kontaktene igjen så er du ferdig. Bare husk at du må justere lyshøyden. Det gjorde jeg når bilen var på verksted men en annen måte å gjøre det på er å kjøre bilen opp og lyse på en vegg eller noe å merke i forhold til lyset og stille inn de nye til det.

Jeg trodde og det skulle være hat å bytte lykter men gjorde det selv og er ikke spesielt fingernem når det kommer til bil.

Bare husk å ta av listene under de gamle lyktene,det gjorde ikke jeg...Ergo ligger de nå i kjelleren og er ikke på bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAr du med 2 sånne små bokser som det er noen kontakter i?Det er iallefall overgangene. Er bare gå ut å åpne panseret på bilen din så ser du at det er 2 kontakter (eller3) på hver lykt og de er bare å ta ifra hverandre,så demonterer du lyktene,setter på de nye,plugger i kontaktene igjen så er du ferdig. Bare husk at du må justere lyshøyden. Det gjorde jeg når bilen var på verksted men en annen måte å gjøre det på er å kjøre bilen opp og lyse på en vegg eller noe å merke i forhold til lyset og stille inn de nye til det.

Jeg trodde og det skulle være hat å bytte lykter men gjorde det selv og er ikke spesielt fingernem når det kommer til bil.

Bare husk å ta av listene under de gamle lyktene,det gjorde ikke jeg...Ergo ligger de nå i kjelleren og er ikke på bilen.

Hei igjen. Det er med 2 lange ledninger og 2 reler. Det virker som det ledningsnettet som er med skal koble til lyktene og så til batteriet. Det er med tegning. Men jeg er litt grønn når det gjelder sånn ombygging.

Mvh proffen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :D , Som sagt så er de kjøpt hos GS bildeler. Det står DEPO H/L angel eyes H7 ECE W/motor på esken.

Takker så mye for innspill

Mvh Proffen

Samma som mine. der er bare å plugge inn i strøm for park\nær\fjern.

kjempe-enkelt.. værre å demontere de gamle uten å ødelegge noe :P

Hei. Så jeg trenger ikke montere de ledningene som er med?. Bruker bare det orginale ledninsnettet?.

Takker for innspill.

Mvh Proffen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme lyktene jeg kjøpte først det, fulgte også med rele og noen kabler. men de var ikke relevante fant jeg ut, er kun plug&play på de lyktene! men husk som tidligere nevnt å ta av listene under gamlelyktene og fest de på de nye! kan også være et tips å sette inni blinklysene først(pærene ja) da det blir rimelig trangt akkurat der når lyktene er på plass! litt knot men byttet på begge sider på under timen første gang jeg gjorde operasjonen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forlenget ledningene til blinklysene når jeg først var i gang. Jævlig knotete å komme til der.

Før du skrur ut de gamle lyktene kan du markere lyskjeglene på en plate el. lignende. Da er det bare å justere de nye lyktene inn etter dette, så slipper du lysjustering på verksted :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Takker for hjelpen. Da skal jeg prøve å sette inn lyktene selv :D . Men det blir ikke før over helgen.

P.S Men hvis det er forsatt noen der ute som vil gjøre jobben, så si ifra. Ring meg på: 41323390. Prisen for jobben blir vi enige om.

Ha en riktig godt nyttår folkens.

Mvh Proffen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :D , Som sagt så er de kjøpt hos GS bildeler. Det står DEPO H/L angel eyes H7 ECE W/motor på esken.

Takker så mye for innspill

Mvh Proffen

Samma som mine. der er bare å plugge inn i strøm for park\nær\fjern.

kjempe-enkelt.. værre å demontere de gamle uten å ødelegge noe :P

Hei. Så jeg trenger ikke montere de ledningene som er med?. Bruker bare det orginale ledninsnettet?.

Takker for innspill.

Mvh Proffen :D

Ja, drit i det som ligger i pakken.. det er tilkoblingen som du allerede har i bilen.. det er KUN å plug and play :)

som nevnt er det lurt å sette i alle pærer osv (blink) før du begynner å jukke til lysene :)

Dette får du lett til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...