Sjøbuse Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 over skiltet på min E38 er det en crome list som forrige eier kjøpte så fort han fikk bilen. jeg syns bilen blir veldig tom uten. men jeg ser det er mange flere E38 med samme lista. er den orginal på noen biler? eller handler alle med E38 den lista med en gang? crome lista over skiltet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Mulig den er original..men koster 300,- tror jeg på gsbildeler..billig fin modifikasjon dersom du har mye chrome ellers (som du fleste 7 serier har)...Skal også sies at 7 serier har en tendens til å ruste på den listen, men med chromelist vises det jo ikke...men fint er det uansett synes jeg looks classy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diesel_luring Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 det er ikke en 750 list da? v12 list? som på e39 v8 list på 540? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2008 Mulig den er original..men koster 300,- tror jeg på gsbildeler..billig fin modifikasjon dersom du har mye chrome ellers (som du fleste 7 serier har)...Skal også sies at 7 serier har en tendens til å ruste på den listen, men med chromelist vises det jo ikke...men fint er det uansett synes jeg looks classy! ja blir mye penere med lista synes jeg. er masse crome på bilen fra før. så blir fint med denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Citrus Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Ble ikke noen av de siste BMW'ene fra E39 i hvertfall mulig E38, levert med noe ekstra crom. Eller tar jeg feil...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå