Søreng Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Tenkte å lufte stemningen om det er flere en meg som planlegger å reise nedover til førerkurset på "Ringen" i år? Evt. Noen som har vert der å ønsker å dele litt erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Førerkurset for i år har vært allerede... Jeg har vært på dette kurset, og kan absolutt anbefale det! Veldig lærerikt og sosialt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steel bmw Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 Pris på for dette da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 Du finner mer info her: http://www.fahrerlehrgang.info/ Det koster 1350 Euro + reise, opphold, øl og mat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 Når er dette da? hadde vært seriøst arti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 Det pleier å være i starten på august. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2008 Førerkurset for i år har vært allerede... Jeg har vært på dette kurset, og kan absolutt anbefale det! Veldig lærerikt og sosialt! Jaja, detaljer Vi satt forøvrig å regnet litt på det her om dagen, og du bør regne 25000,- + totalt for turen inkl kurset! Er vel begreset hva det går av øl der nede Andersen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 Jeg brukte rundt 25`når jeg var der nede i -06, da var kurset og Euroen en del billigere, men jeg måtte bytte clutch der nede + at jeg kjøpte litt modellbiler på bensinstasjonen der nede.. Man kan sikkert klare seg med 20`også, men pengene flyr når man skal ha det gøy.. Selvsagt må man ta seg en øl eller to, men det blir selvsagt mest på avslutningsmiddagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå