raytech76 Skrevet Desember 30, 2008 Skrevet Desember 30, 2008 Hei alle sammen. Hadde en tråd om xenonlys som vandrer opp og ned mens jeg kjører. Har ikke rukket å reparere dette så da lurer jeg på om noen vet eksakt hvor følerne som styrer nivået til xenonlysene sitter?
PIIIPower Skrevet Desember 30, 2008 Skrevet Desember 30, 2008 høres mer ut som styringsboksen. Kan desverre ikke fortelle hvor følerene står, men jeg vil gjette i forbindelse med bakakslingen og en bærebru foran.
raytech76 Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Skrevet Desember 30, 2008 høres mer ut som styringsboksen. Kan desverre ikke fortelle hvor følerene står, men jeg vil gjette i forbindelse med bakakslingen og en bærebru foran. mulig, men de vandrer kun ved ujevn vei, er veien brukbar rett uten lange "dumper" å lyser de som de skal,
raytech76 Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Skrevet Desember 30, 2008 føler er høgre foran og venstre bak på bakaksling og bærebru?
Bonden Skrevet Desember 30, 2008 Skrevet Desember 30, 2008 Er vel muligens knekt stag til nivåsensor dette .Vil vel da tro at lysene vil ende opp i veldig feil høyde etter kjøring.
Klinz Skrevet Desember 31, 2008 Skrevet Desember 31, 2008 ute ved hjula- På bærebru meiner eg, men du ser dei lett viss du tar av hjulet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå