jon///M Skrevet Desember 31, 2008 Skrevet Desember 31, 2008 har en e46 320it msport 2 med sportsunderstell, altså den er vel org senka litt. spm 1: kan jeg da bruke senkesett til vanlig e46 touring? altså hvis min er org senket 20mm og jeg monterer feks 50mm så vil den bli 30mm lavere en nå? spm2: hvis en senker mer en 40mm bør en jo bruke kortere dempere, men er ikke msport demperne kortere orginalt? hvor mye kan jeg da senke min før jeg bør bytte dempere? er foresten meget fornøyd med kombinasjon sportslighet og komfor på org dempere. spm3: hvor mye er en 03mod 320it mtech2 senket orginalt? spm4: jeg mener det skal finnes en list på framfangeren (m-tech2 front) som ikke har plass til skiltet. hvor finnes den å få kjøpt isåfall? har ikke funnet noe på gs og koed. spm5: skal tone rutene rundt om nå rett over nyåret, funderer på 35% hele veien. blir det for lyst eller mørkt? noen som har bilde av det? spm 6: har også en s38b36 motor som skal bli litt kraftigere, funderer på og montere kompressor på den. men er det noen som vet hvilken retning reimhjulet på veiva roterer når man står forran bilen og ser ned i pansret? får ikke til og sjekke selv da motor er ut av bil. pga min lave iq, forklar gjerne med en enkel tegning så det ikke blir noe surr. hehe spm7: noen som har tips på senkefjærer til e46en min? og ev hvor mye jeg bør senke? skal ha på 19" bbs lm kopi til sommeren er planen mvh jon
Rayb Skrevet Desember 31, 2008 Skrevet Desember 31, 2008 Når det gjelder alle spørsmålene dine ang. senking vil jeg anbefale Gule Bilstein Sport dempere og Eibach Pro Kit senkefjærer, dette blir en uslåelig kombinasjon til vanlig bruk. Du opprettholder det som BMW er så kjent for, nemlig kombinasjonen av sportslighet og komfort! Jeg har dette selv på min E46 med MSportII pakken. Så var det frontfanger listen, har selv kjøpt denne listen på GS Bildeler, den koster 207 kr. med moms. Bare å taste inn bilnr. ditt på sidene deres og lete
jon///M Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Skrevet Desember 31, 2008 aah... takker, lette en gang til så fant jeg den. ang senk tenkte jeg egentlig jeg bare skulle bytte fjærene, skal egentlig ikke senke så veldig mye. vil heller ikke at bilen skal bli så veldig mye stivere
Rayb Skrevet Desember 31, 2008 Skrevet Desember 31, 2008 Jamen da er kombinasjonen Bilstein og Eibach det du ser etter. Du kan selvsagt bare kjøpe Eibach fjærer, uansett så senker ikke disse så mye (30/25mm på min) og bilen blir ikke pinnstiv.
336mik Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Når du står foran bilen og ser mot reimhjulet,så går det med klokka,eller med sola om du vil. Altså,øverste punkt på reimhjulet på veiva går mot sjåførsiden.
jon///M Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Skrevet Januar 3, 2009 aah... takker for svar, da var det bare noen senke spm igjen. noen som vet noe om dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå