325ixx Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 Nokon som veit om det går og dreie av innpresse på felger? Foreksempel det er et 30 og dreie det til et35? nokon felgspesialista som driv med dette? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Januar 1, 2009 Share Skrevet Januar 1, 2009 Er ikke det egentlig veldig vanskelig? Må jo ha helt runde felger uten kast osv for å dreie + at det er ikke sikkert det er nok metall =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Citrus Skrevet Januar 1, 2009 Share Skrevet Januar 1, 2009 Trur ikke det skal være noen problem om det ikke er mye, husk at felgen blir svakere. Hvor mye du kan ta av vil jo variere ut fra hvor mye metall du har å gå på. Selve dreiingen går vel greit, jeg fikk dreide ut navåpningen på mine felger. Om du ser på prosjektet mitt ser du innfestingen av felgen i dreiebenken. (link i signatur) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JarleGa Skrevet Januar 1, 2009 Share Skrevet Januar 1, 2009 Dette har eg testet. Men avhenger som sakt av hvor dype hullene til hjulboltene er. I mitt tilfelle fikk jeg tatt 5-6mm. Men det er sikkert ikke å anbefale av sikkerhetmessige grunner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixx Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2009 det er snakk om ein finger kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Citrus Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Det hadde ikke jeg turt.. Husk at det er en grunn til at felgen er byggd slik den er. Ville heller satset på å valse bilen da. Trur ikke det blir så mye dyrere heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 gjort det flere ganger og aldri hatt noe problem med det. http://sarpsborg-karosseri.no/ har jeg brukt. bra resultalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå