Sharif Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 Jeg har skiftet støtdempere på min e46 idag, men jeg klarte å knekke den lille tappen nede på demperen, fikk justert den rett, men er litt redd for at demperen skal vri seg når jeg kjører, eller i værste fall dette av, hva tror dere? Mvh. Nadim Sharif. Godt Nyttår alle sammen
S.Arnesen Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 Tror nok ikke det blir noe problem... du har vel strammet den bolten i bunn på demperen såppass godt at demperen ikke klarer å vandre...
Sharif Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Skrevet Januar 1, 2009 Ja, det ble litt problem med den også.. klarte å ødelegge hodet på den, så den jeg måtte slipe til hodet, men den sitter såpass godt som mulig. Har du vært borti lignende? Det var deg jeg kjøpte E34'en av ikke sant? Godt Nyttår S. Arnesen
Rayb Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 Mine Bilstein Sport dempere kom uten denne tappen, for det er jo også et spor nede på demperen til bolten som skal styre den riktig på plass. Et vanlig problem (på de fleste biler) er at den nedre bolten sitter veldig fast og knekker når man prøver å skru den av uten varme. Min gjorde det, da tok jeg like godt å borret bort gjengepartiet på begge demperfestene og satte inn gjennomgående bolter med låsemutter på.
Sharif Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Skrevet Januar 1, 2009 Mine Bilstein Sport dempere kom uten denne tappen, for det er jo også et spor nede på demperen til bolten som skal styre den riktig på plass.Et vanlig problem (på de fleste biler) er at den nedre bolten sitter veldig fast og knekker når man prøver å skru den av uten varme. Min gjorde det, da tok jeg like godt å borret bort gjengepartiet på begge demperfestene og satte inn gjennomgående bolter med låsemutter på. Det hadde ikke vert så dumt å ha gjennomgående bolt med låsemutter, får gjøre det neste gang. Men det er ikke noe spor nede på min demper tror jeg.
Sharif Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Skrevet Januar 1, 2009 Da var begge demperene montert, satser på at de sitter godt nok.
S.Arnesen Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 Ja, det ble litt problem med den også.. klarte å ødelegge hodet på den, så den jeg måtte slipe til hodet, men den sitter såpass godt som mulig.Har du vært borti lignende? Det var deg jeg kjøpte E34'en av ikke sant? Godt Nyttår S. Arnesen Det sitter nok bra nok. på mitt coiloverr kit så er det ikke noen slike tapper, har gått bra hittils. Det kan nok hende ja, må innrømme at jeg faktisk savner den e34'n litt Godt nyttår til deg også
EBørøsund Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 Tror ikke dette er noe problem nei, e39 leveres uten denne tappen.. Stram til å kjør på
Z1 Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 På E39 er det ingen tapp men er merket med Høyre-Venstre
Sharif Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Skrevet Januar 5, 2009 Nå er de skiftet og det gikk fint, eneste jeg merker er at når jeg svinger så kommer det en grov knirkelyd, det er littegranne snø her mulig det er det eller kulden som gjør det? aner ikke, jeg hører det ikke når jeg kjører mne bare når jeg står i ro og tar stor sving eller triller sakte og ratter mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå