///christian Skrevet Januar 1, 2009 Share Skrevet Januar 1, 2009 Heisann. Har et baksete til e36 cab i skinn som jeg skal selge. Er et strøkent baksete som ikke er montert. Ikke noen rifter eller lignende. Bud ønskes! Mvh. Christian Aakre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2009 bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2009 Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2009 Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Januar 1, 2009 Share Skrevet Januar 1, 2009 4 bumper iløpet av etpar timer.. TOLMODIGHET er det noe som heter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2009 Det har jeg mangel på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2009 Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2009 Ingen som vil ha et strøkent baksete i skinn?? Passer i e30 2dørs også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ES Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Ingen som vil ha et strøkent baksete i skinn?? Passer i e30 2dørs også. Må forandre overskriften din.. E36 bakseterygg har løs midtpute så det der er e30sete. E36 baksete passer heller ikke i e30. Greit nok at du kan putte et e36 sete inn i en e30, men da får du en svær sprekk på hver side, og du får heller ikke festet det uten å bygge om festene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 istedenfor å skrive bump hele tida - skriv heller en pris. byr 300 haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 så det var e30 cab baksete. passer IKKE i e36. så da må jeg trekke skambudet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2009 Passer jo fint e30. Kommer opprinnelig fra e36 cab ja. Men blir en stor glepp på hverside ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 sikker på at det der er til e36 cab? har e36 cab selv, å det der er veldig langt i fra lik. tror du har e30 cab seter. her er ivertfall to bilder av e30 cab seter jeg fant, du kan vurdere selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå